۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
بنای سرمایه گذاری در گلستان به درستی ایجاد نشده است
رئیس اتاق بازرگانی گرگان:

بنای سرمایه گذاری در گلستان به درستی ایجاد نشده است

گرگان- رئیس اتاق بازرگانی گرگان گفت: متاسفانه بنای سرمایه گذاری در گلستان به درستی نهاده نشده و این یک ایراد است که امیدواریم در آینده شرایط بهتر شود.

به گزارش بازار، امیر یوسفی عصر سه شنبه در دومین جلسه کمیسیون احداث و خدمات فنی و مهندسی اتاق بازرگانی گرگان که با موضوع گرانی شن و ماسه در گلستان برگزار شد، اظهار کرد: در جلساتی که با رییس جمهور در اتاق ایران داشتیم، گفتار مسعود پزشکیان نشان دهنده دید مثبت وی به بخش خصوصی است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان افزود: در سال های گذشته به دلیل تحریم ها و مشکلات نتوانستیم از ظرفیت های بخش خصوصی به درستی استفاده کنیم.

وی گفت: اتاق بازرگانی علاقه مند است در راستای بهبود فضای کسب ‌و کار و برداشتن موانع در حد توان خود اقداماتی را انجام دهد.

یوسفی ادامه داد: متاسفانه نتوانستیم بنای سرمایه گذاری را به درستی در استان بنهیم و این یک ایراد است که امیدواریم در آینده شرایط بهتر شود.

وی تصریح کرد: زمانی که بخش خصوصی در همه جا به بن بست بر می خورد می تواند از ظرفیت شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استفاده و مشکلات را در آنجا مطرح کند.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان گفت: در اتاق بازرگانی بسیاری از انجمن های غیر فعال را فعال کرده ایم و امیدواریم کمیسیون احداث نیز با قوت به کار خود ادامه دهد.

کد خبر: ۲۹۷٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha