۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳
۷۰۰ میلیارد تومان برای گازرسانی در استان بوشهر هزینه شد
استاندار بوشهر:

۷۰۰ میلیارد تومان برای گازرسانی در استان بوشهر هزینه شد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان برای گازرسانی در استان بوشهر هزینه شد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده ظهر سه شنبه در بازدید از طرح های گازرسانی استان بوشهر اظهار داشت: ضریب برخورداری خانوارهای شهری و روستایی استان بوشهر از گاز طبیعی در حال حاضر 99 درصد است که از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این حوزه انجام شده است.

وی از اجرای ۳۲۸ کیلومتر شبکه گذاری شهری برای برخورداری شهروندان استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و افزود: همچنین ۳۹۵ کیلومتر شبکه گذاری برای روستانشینان انجام شده که سعی در ارتقاء رفاه و آسایش روستاییان عزیز داریم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: افزایش امکانات شامل گازرسانی و آبرسانی و خدمات رفاهی به روستاییان سبب شده که علاوه بر عدم مهاجرت روستاییان به شهرها، مهاجرت معکوس نیز در پی داشته است.

وی اضافه کرد: در دولت سیزدهم تعداد ۴۸ روستای جدید با تعداد بیش از ۱۱۰۰ خانوار روستایی به شبکه سراسری گاز کشور متصل شده است.

محمدی زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه صنایع، موتور محرکه اقتصاد بوده و در ایجاد اشتغال پایدار در استان سهیم هستند، تاکید زیادی بر گازرسانی به صنایع داریم.

استاندار بوشهر ابراز داشت: با تلاش شبانه روزی شرکت گاز استان بوشهر، تعداد ۱۹۰ صنعت واجد شرایط استان، در دولت سیزدهم از گاز طبیعی برخوردار شده اند.

کد خبر: ۲۹۷٬۴۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha