۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
جادوی آشپزی با ظروف پارس استیل

جادوی آشپزی با ظروف پارس استیل

پارس استیل یکی از برندهای درجه یک در زمینه تولید ظروف آشپزی به ویژه ظروف استیل در سطح کشور عزیزمان است.

به گزارش بازار، پارس استیل یکی از برندهای درجه یک در زمینه تولید ظروف آشپزی به ویژه ظروف استیل در سطح کشور عزیزمان است. این شرکت با بهره‌ برداری از تکنولوژی و متد روز دنیا و استفاده از مواد اولیه با کیفیت، محصولات متنوعی را تولید می کند. پارس استیل شرکتی با محصولاتی بیش از ۳۵ نوع ظروف استیل از قبیل قابلمه، زودپز، سرویس قابلمه ، ماهی تابه و... تولید و به دست مصرف کننده می رساند.

پارس استیل به عنوان یکی از شرکت‌ های تولیدی در زمینه استیل مرغوب در لوازم آشپزخانه، فعالیت خود را از سال‌ ها پیش آغاز کرد. این شرکت با بهره برداری از تکنولوژی های مدرن و تیم مهندسی مجرب، مدعی هستیم که محصولات با کیفیت و متنوعی را به بازار عرضه می کنیم. در انتهای مقاله بهتون یاد میدیم چرا ظروف استیل تو هر آشپزخانه ای مهمه.

انواع لوازم آشپزخانه پارس استیل

 مزایای محصولات پارس استیل :

  1. کیفیت بالا: پارس استیل از مواد اولیه با کیفیت و استیل ضد زنگ در تولید محصولات خود استفاده می‌کند که دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ ‌زدگی است . ازطرفی استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در فرآیند تولید، کیفیت و دوام محصولات پارس استیل را تضمین می‌کند.
  2. پخش یکنواخت حرارت: محصولات پارس استیل با پایه‌های ضخیم طراحی و حرارت را به طور یکنواخت پخش می‌کنند و از سوختگی غذا جلوگیری می کنند.
  3. ایمنی و بهداشت: محصولات پارس استیل بدون استفاده از مواد مضر مانند PTFE و PFOA تولید می‌شوند که ایمنی و بهداشت را در فرآیند پخت و پز تضمین می‌کنند. سطوح صاف و بدون خلل و فرج این محصولات، شستشو و تمیزکاری آن‌ها را بسیار آسان می‌کند.
  4. استفاده چند منظوره: بسیاری از محصولات پارس با قابلیت استفاده در فر که این ویژگی آن ها را چندمنظوره و کاربردی می‌کند. این محصولات بر روی اجاق های گازی، برقی و سرامیکی قابل استفاده هستند.
  5. طراحی زیبا و کاربردی: محصولات استیل این شرکت با طراحی‌های مدرن و زیبا، به دکوراسیون آشپزخانه ها زیبایی می‌بخشند. این محصولات علاوه بر زیبایی برای نیازهای مختلف آشپزی کاربردی نیز هستند.
  6. تنوع محصولات: پارس استیل انواع مختلفی از ظروف آشپزخانه مانند قابلمه، تابه، کتری و قوری را تولید می‌کند. این برند همچنین محصولات تخصصی مانند زودپز و سرویس‌های قابلمه چند تکه را نیز عرضه می‌کند.

 

 مزایای محصولات پارس استیل

انواع لوازم آشپزخانه پارس استیل

پارس استیل با ارائه انواع مختلفی از ظروف آشپزخانه، تلاش می‌کند تا تمامی نیازهای مصرف‌کنندگان را در آشپزخانه برآورده کند. از قابلمه ها و تابه های متنوع تا زودپزهای حرفه ای، سرویس‌های پخت و پز، ابزارهای آشپزی و ظروف نگهداری غذا، هر محصول با دقت و توجه به جزئیات طراحی و تولید می شود.

1- زودپزهای پارس استیل

زودپز هایی با کیفیت و ایمن توسط پارس استیل تولید که یکی دیگر از محبوب ترین محصولات  آن می باشد. زودپزهای پارس استیل در سایزهای مختلف و از 3 لیتر تا 7 لیتری موجود می باشد. مدل های متنوع این زودپزها با نام های پارس ، شایا ، پرشیا و شف در بازار عرضه می شوند.

زودپزهای پارس از جنس استیل ضد زنگ است و دوام و مقاومت بالایی در برابر فشار و حرارت دارند. زودپزهای پارس استیل مجهز به مکانیسم سوپاپ فشار اتوماتیک، سوپاپ اطمینان، دریچه تخلیه فشار و ضامن دسته جهت ایمنی بیشتر می‌باشند. دستگیره های این زودپزها از مواد مقاوم و نسوز تولید و حمل و نقل آن ها را آسان و ایمن می‌کند .

2- قابلمه ‌پارس استیل

قابلمه های پارس استیل با طراحی های متنوع و کیفیت بالا، جزء محصولات محبوب این برند محسوب و در طراحی ها و اندازه های مختلفی عرضه می‌شوند که می‌توانند پاسخگوی نیازهای مختلف آشپزی باشند. دسته های این قابلمه ها با مواد مقاوم و ارگونومیک تولید می شوند که استفاده از آن ها را راحت و ایمن می‌کند.

مدل های مختلف قابلمه های پارس استیل در سایزهای مختلف مورد عرضه قرار گرفته است که انتخاب سایز با توجه به میزان حجم مصرفی در نظر گرفته می‌شود . جنس و کیفیت قابلمه های Pars Steel از استیل ضد زنگ ساخته شده اند که باعث می‌شود در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاوم باشند. برخی از مدل‌ها دارای پوشش نچسب هستند که پخت و پز را آسان‌تر می‌کند و همچنین شستشوی آن‌ها را ساده‌تر می‌سازد.

ماهیتابه Pars Steel

3- ماهیتابه Pars Steel

یکی از محصولات بسیار مقاوم و با کیفیت پارس استیل تابه های آن می باشند . این ماهیتابه ها در سایزهای 280 ، 240، 200 و 160 در بازار عرضه می شوند. تابه هایی با استیل ضد زنگ تولید و مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند. دسته های ماهیتابه  از مواد مقاوم و نسوز است که حمل و نقل آن ها را ایمن و راحت می‌کند.

کفه آلومینومی این تابه ها به صورتی طراحی شده که  باعث پخش حرارت یکسان و یکنواخت غذا می‌شود و سرخ کردن و تفت دادن انواع مواد غذایی را آسان نموده . این ماهیتابه‌ها قابلیت استفاده در فر را دارن و همچنین جهت شست و شو می‌توانید آن را در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

4- کتری و قوری پارس استیل

برند پارس استیل نه تنها در بخش تولید زودپز و قابلمه فعالیت نمی‌کند بلکه محصولات متنوع دیگری نیز ارائه می دهد یکی از محصولات قوری و کتری پارس استیل می باشد. کتری‌های پارس استیل با طراحی زیبا و کارآمد، از استیل ضد زنگ تولید و دارای ظرفیت های مختلفی هستند.

جنس بدنه و کف کتری به گونه‌ای طراحی شده تا حرارت را بصورت یکنواخت و سریع در سراسر کتری پخش کند ، این ویژگی باعث می شود تا در مدت زمان کوتاه تری چایی با طعم و کیفیت مورد نظر شما آماده شود . جنس دسته های این محصول باکالیت نسوز است و همچنین این کتری دارای یک قوری چینی با طراحی زیبا و شکیل می باشد.

4- کتری و قوری پارس استیل

5- شیرجوش پارس استیل

شیر جوش پارس استیل از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد. این ویژگی باعث می شود که طول عمر محصول بیشتر شود و بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. برخی مدل‌های شیر جوش استیل دارای پوشش نچسب داخلی که از چسبندگی مواد به دیواره ها جلوگیری و شستشوی آن را آسان تر می‌کند.

شیر جوش های پارس در دو اندازه‌ی 140 و 160 با گنجایش های 1/4 و 1/9 لیتر عرضه می‌شوند . کف شیر جوش پارس استیل به گونه ای طراحی می شود تا حرارت به صورت یکنواخت پخش شود. این ویژگی موجب می‌شود که شیر و سایر مایعات به خوبی گرم شوند و از سوختگی آن جلوگیری شود.

قبل از خرید چه سوالاتی از خود بپرسید؟

نکات قبل از خرید که باید به این سوالات پاسخ دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید:

  • چه غذاهایی را بیشتر طبخ می‌کنید؟
  • چه بودجه‌ای برای خرید ظروف استیل در نظر گرفته‌اید؟
  • چه تعداد نفر در خانواده شما وجود دارد؟
  • چه طراحی و ظاهری را می‌پسندید؟

کجا ظروف استیل بخریم؟

  • فروشگاه های لوازم خانگی: در این فروشگاه‌ها می‌توانید انواع مختلف ظروف استیل را با برندهای مختلف مشاهده کنید و با فروشنده مشورت کنید.
  • فروشگاه های اینترنتی: فروشگاه‌های اینترنتی انتخاب‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند و امکان مقایسه قیمت‌ها نیز وجود دارد.
  • لوازم خانگی اسماعیلی با نام مستعار سامیلا و سایت Samila.ir دارای ای نماد (نماد الکترونیکی معتبر) است که اقدام به فروش این محصولات با کیفیت و اورجینال با قیمت عمده می کنیم.

سخن پایانی

پارس استیل با ارائه انواع مختلفی از ظروف آشپزخانه، تلاش می‌کند تا تمامی نیازهای مصرف‌کنندگان را در آشپزخانه برآورده کند. از قابلمه‌ها و تابه‌های متنوع گرفته تا زودپزهای حرفه‌ای، سرویس‌های پخت و پز، ابزارهای آشپزی و ظروف نگهداری غذا، هر محصول با دقت و توجه به جزئیات طراحی و تولید شده است.

کیفیت بالا، طراحی مدرن و خدمات پس از فروش مناسب از ویژگی‌های برجسته محصولات Pars Steel هستند که این برند را به یکی از انتخاب‌های محبوب در میان مصرف‌کنندگان تبدیل کرده است.

کد خبر: ۲۹۷٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • US ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
      0 0
      خداییش پارس استیل کیفیتش خوبه