۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
مشهد میزبان سومین نمایشگاه بین‌المللی «سنگ آسیای میانه»
دبیرکل انجمن سنگ ایران:

مشهد میزبان سومین نمایشگاه بین‌المللی «سنگ آسیای میانه»

دبیرکل انجمن سنگ ایران گفت: سومین نمایشگاه بین المللی سنگ مشهد «نمایشگاه سنگ آسیای میانه» با حضور گسترده فعالان و متخصصان صنعت سنگ از ۲۵ الی ۲۸ مرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی انجمن سنگ ایران، زیبا یزدانی اظهار کرد: سومین نمایشگاه تخصصی و بین المللی سنگ مشهد «نمایشگاه سنگ آسیای میانه» با حضور گسترده فعالان و متخصصان صنعت سنگ از ۲۵ الی ۲۸ مرداد ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد، برگزار خواهد شد.

دبیرکل انجمن سنگ ایران افزود: از برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی سنگ مشهد خبر داد و اظهار کرد: این رویداد که یکی از بزرگترین و مهم‌ترین نمایشگاه‌های حوزه سنگ در منطقه آسیای میانه به شمار می‌آید، فرصتی بی‌نظیر برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنعت سنگ ایران و به‌ویژه خراسان فراهم می‌آورد.

یزدانی زمان برگزاری این رویداد را 25 الی 28 مرداد اعلام کرد و افزود: به عنوان دبیر انجمن سنگ ایران، مفتخرم از تمامی فعالان و علاقه‌مندان این صنعت دعوت کنم تا در این نمایشگاه حضور یافته و از نزدیک با پتانسیل‌های گسترده‌ای که این صنعت در کشورمان و به‌ویژه در شهر مشهد دارد، آشنا شوند.

وی تصریح کرد: صنعت سنگ خراسان و همچنین مشهد، با دارا بودن منابع غنی و متنوع سنگ‌های ساختمانی، نقش بسزایی در تأمین نیازهای داخلی و همچنین صادرات به کشورهای همسایه ایفا می‌کند.

دبیر کل انجمن سنگ ایران با بیان جزییات برگزاری این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه، فرصتی منحصربه‌فرد برای تبادل اطلاعات و تجربیات، شناخت نوآوری‌ها و فناوری‌های جدید، و همچنین برقراری ارتباطات تجاری و همکاری‌های بین‌المللی فراهم می‌سازد.

وی از برگزاری رویدادهای جانبی در حاشیه نمایشگاه برای شبکه سازی و آموزش فعالان صنعت سنگ و ساختمان خبرداد و گفت: از مهمترین مزایای شرکت در این رویداد می‌توان به امکان دسترسی به بازارهای جدید در منطقه آسیای میانه، معرفی محصولات و خدمات، و یافتن شرکای تجاری جدید اشاره کرد.

یزدانی با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه صنعت سنگ در اقتصاد کشور یادآور شد: امیدواریم که این نمایشگاه با حمایت و حضور فعالان صنعت، به نقطه عطفی در توسعه و پیشرفت این حوزه تبدیل شود. از تمامی فعالان، متخصصان، و علاقه‌مندان دعوت می‌کنیم تا با حضور خود در این نمایشگاه، به تقویت و ارتقای این صنعت کمک کنند.

کد خبر: ۲۹۷٬۰۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha