۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
تعداد واگن های یخچالدار گلستان کم است
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی گرگان:

تعداد واگن های یخچالدار گلستان کم است

گرگان- قره باش، عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی گرگان گفت: تعداد واگن های یخچالدار در گلستان کم است و بیشتر در فصول خاصی از سال برای حمل و نقل و جابجایی میوه و مرکبات استفاده می شوند.

رحمان قره باش در حاشیه نشست خبری کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار ضمن تاکید بر اینکه باید خبرنگاران از مسئولان مطالبه گری داشته باشند، اظهار کرد: دو قانون بهبود کسب و کار و قانون رفع موانع تولید باید ازطریق مسئولان پیگیری شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی گرگان با بیان اهمیت مسأله حمل و نقل در استان افزود: طبق پیش بینی ها امسال تولید محصولات کشاورزی در استان فراوان بوده و طبق جلساتی که برگزار شد برای بهره برداری مناسب از این محصولات مقرر شد کمبود وسایل حمل و نقل رفع شود که خوشبختانه توانستیم مشکل تامین ناوگان حمل و نقل را با هزینه مناسب مرتفع کنیم.

وی در رابطه با تعداد واگن های یخچالدار در استان بیان کرد: تعداد این واگن ها در استان کم است و بیشتر در فصول خاصی از سال برای حمل و نقل و جابجایی میوه و مرکبات مورد استفاده قرار می گیرند که در صورت نیاز از سایر استان ها کمک می گیریم.

قره باش با تاکید بر اینکه استان گلستان کالای صادراتی مرجوعی نداشته است، افزود: با قرنطینه محصولات صادراتی در نظر گرفته شده، اجازه خروج کالاهای نامناسب و صادرات آن به سایر کشورها داده نمی شود.

وی در پایان اظهار کرد: بخش خصوصی نیروهای میدانی هستند که با سرمایه خود به کارآفرینی پرداخته و اشتغال زایی می کنند لذا باید برای این افراد تسهیل گری شده و قوانین دست و پاگیر حذف شود.

کد خبر: ۲۹۶٬۹۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha