۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
ارائه تسهیلات به بیش از ۸۴ هزار خانواده شهید و ایثارگر
قاضی زاده هاشمی خبر داد؛

ارائه تسهیلات به بیش از ۸۴ هزار خانواده شهید و ایثارگر

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تبدیل وضعیت ۲۱۹ هزار و ۸۲۵ ایثارگر در حوزه اشتغال گفت: ۸۴ هزار و ۳۸۲ نفر تسهیلات مسکن دریافت کردند و ۱۴ هزار و ۱۰۶ زمین و مسکن واگذار شده است.

به گزارش بازار، سید امیر قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آخرین جلسه هیأت دولت سیزدهم اظهارداشت: در این دولت در قالب طرح سپاس یک هزار و ۸۸۷ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران انجام که رشد ۶۳ درصدی داشت.

وی افزود: ۱۰۵۸ حسینه و خانه شهید راه اندازی و ۲۳ هزار و ۸۱۶ مراسم توسط مردم در این حسینه ها برگزار و ۴۸ هزار و ۶۹۸ یادواره مردمی برگزار شده است همچنین بیش از ۸۵ هزار گلزار شهدا ساماندهی شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: بنیاد شهید در زمینه تهیه ۹ فیلم و سریال مشارکت داشته و ۲ جایزه فیلم فجر و ۳ سیمرغ بلورین دریافت کردیم همچنین ۱۰۳ عنوان مستند تهیه شد که ۳۰۰ درصد رشد داشته است.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: در این دولت ۱۵۳ عنوان کتاب تهیه شد که ۲۲۰ درصد رشد داشت همچنین ۷۰ هزار و ۴۵۰ خاطره خانواده شهید ضبط شده است.

وی اعلام کرد: نرخ بیکاری ایثارگران از ۱۹.۶ به ۷.۴ درصد رسید و ۳۳ هزار و ۶۲۹ ایثارگر جذب دستگاه‌های دولتی شدند و ۲۱۹ هزار و ۸۲۵ ایثارگر تبدیل وضعیت شدند که در دولت قبل این آمار صفر بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: ۸۴ هزار و ۳۸۲ نفر تسهیلات مسکن دریافت کردند و ۱۴ هزار و ۱۰۶ زمین و مسکن واگذار شده است.

کد خبر: ۲۹۶٬۶۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha