۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
ضوابط ارزی واردات دارو تمدید شد

ضوابط ارزی واردات دارو تمدید شد

بانک مرکزی بخشنامه «تمدید مجدد مهلت بهره‌گیری از مفاد بخشنامه شماره ۲۶۵ (برای واردات دارو و مواد اولیه تجهیزات و ملزومات پزشکی و قطعات مصرفی شیرخشک نوزادان) تا پایان مهر ۱۴۰۳» را ابلاغ کرد.

به گزارش بازار، بانک مرکزی بخشنامه جدیدی در خصوص «تمدید مجدد مهلت بهره‌گیری از مفاد بخشنامه شماره ۲۶۵ تا پایان مهر ماه ۱۴۰۳» و «اصلاح بند ۸ از قسمت د بخش اول مجموعه مقررات ارزی» ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: بخشنامه شماره ۰۲/۷۵۷۴۰ مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ و مستند به تفاهم نامه سه جانبه فی‌مابین بانک مرکزی، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص واردات دارو و مواد اولیه تجهیزات و ملزومات پزشکی و قطعات مصرفی شیرخشک نوزادان و مواد اولیه آن از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۳، به اطلاع می‌رساند، بهره‌گیری از مفاد بخشنامه‌های شماره ۰۱/۲۰۴۱۸ مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ و شماره ۰۲/۲۱۷۲۵۳ مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ این بانک در ارتباط با تأمین ارز اقلام وارداتی فوق الاشاره صرفاً تا پایان مهرماه سال ۱۴۰۳ امکان پذیر است.

ضروری است در این ارتباط تمهیدات لازم را پیش بینی و مراتب را به کلیه شعب و واحدهای ارزی ذی‌ربط ابلاغ و بر حسن اجرای آن نیز نظارت نمایند.

ضوابط ارزی واردات دارو تمدید شد

ضوابط ارزی واردات دارو تمدید شد

کد خبر: ۲۹۶٬۶۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha