۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴
کدام بازار مبل یافت آباد بهتره؟

کدام بازار مبل یافت آباد بهتره؟

کدام بازار مبل یافت آباد بهتره؟ برای اطلاع از بهترین بازار مبل یافت آباد و امکانات ارائه شده توسط آن این مقاله را بخوانید.

خرید مبل از فضایی که تنوع بسیار زیادی از مبلمان را در اختیار افراد قرار می دهد، می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. بازار مبل یافت آباد یکی از این بازارها است که محصولات خود را با تنوع بالا و کیفیت حداکثری به مردم عرضه می کند. یافت آباد یک منطقه برای فروش مبل بوده و متشکل از بازارها و پاساژهای مختلفی است. بهترین بازار مبل یافت آباد بسته به نیاز و همچنین بودجه هر یک از افراد می تواند متفاوت باشد. در ادامه به برخی از مهم ترین بازارهای مبل یافت آباد و رده قیمتی محصولات آن ها اشاره می کنیم.

ویژگی های بهترین بازار مبل یافت آباد

بهترین بازار مبل یافت آباد، بازاری است که امکان پارک کردن ماشین در پارکینگ اختصاصی را فراهم کند. علاوه بر این موضوع، امکانات رفاهی مانند وجود سرویس بهداشتی در این بازارها نیز اهمیت دارد و باید حتما به آن ها توجه داشت. اکثر بازارهای مبل یافت آباد، به غیر از اینکه امکان خرید مبلمان را فراهم می کنند، یک فضای تفریحی برای میل کردن غذا و نوشیدنی های خوشمزه نیز هستند. ارائه محصولات مختلف با تنوع بالا نیز از جمله خصوصیات بهترین بازار مبل یافت آباد است.

معرفی مهم ترین بازارهای مبل یافت آباد

یافت آباد یکی از مناطق بزرگ در تهران برای خرید مبل است. اکثر خانواده ها ترجیح می دهند که به مراکزی برای خرید مبلمان مراجعه کنند که بهترین محصولات را به آن ها ارائه می کنند. علاوه بر این، مشاهده تنوع بالایی از مبلمان با سبک ها و مدل های مختلف اهمیت بسیار زیادی دارد. مهم ترین بازارهای مبل یافت آباد شامل بازارهای زیر هستند که هر کدام محصولات متفاوت را با رده قیمتی خاص به بازار عرضه می کنند.

بازار مبل ایران شماره ۱

یکی از مهم ترین بازارهای مبل یافت آباد که حتما باید سری به آن بزنید، بازار مبل ایران شماره ۱ است. این بازار دارای فروشگاه های متعدد فروش مبلمان با بهترین کیفیت است که محصولات خود را با قیمت متوسط تا گران به بازار عرضه می کند. این بازار دارای رستوران، پارکینگ و گالری های متعددی است. به راحتی می توانید از طریق آن محصولات باکیفیت را خریداری کرده و در شرکت یا منزل خود مورد استفاده قرار دهید.

آدرس بازار مبل ایران شماره ۱: تهران ، بزرگراه آیت‌الله سعیدی ، چهارراه یافت‌آباد ، بازار مبل ایران شماره یک

کدام بازار مبل یافت آباد بهتره؟

بازار مبل ایران شماره ۳

بازار مبل ایران شماره ۳ را می توان به عنوان بهترین بازار مبل یافت آباد شناخت. این بازار ۹ طبقه دارای ۶ طبقه فضا برای خرید مبل و ۳ طبقه پارکینگ اختصاصی است. رستوران، امکانات رفاهی و تفریحی و آسانسور در این بازار به کار رفته است. معمولا فروشگاه های واقع در بازار مبل ایران شماره ۳ فروشگاه های لوکس و گران قیمت برای خرید مبل هستند. اما اگر به کیفیت مبل اهمیت می دهید، بد نیست که محصولات موجود در این بازار را بررسی کنید.

آدرس بازار مبل ایران شماره ۳: تهران ، بزرگراه آیت‌الله سعیدی ، بالاتر از چهارراه یافت‌آباد ، بازار مبل ایران شماره سه

بهترین بازار مبل یافت آباد

بازار مبل کوروش

بازار مبل کوروش یکی دیگر از بازارهای مبل یافت آباد است. این بازار دارای بیش از ۲۰۰ واحد تجاری بوده که می توانید انواع مبلمان راحتی، کلاسیک و گران قیمت را از طریق آن ها خریداری کنید. این بازار دارای پارکینگ اختصاصی بوده و امکان دسترسی به طبقات مختلف را با آسانسور و پله برقی فراهم کرده است. این بازار دارای ۳ طبقه پارکینگ است و دغدغه پارک کردن خودرو را از شما دور می کند.

آدرس بازار مبل کوروش: یافت آباد تهران ,بزرگراه آیت الله سعیدی، خیابان یافت آباد شرقی، بازار مبل کوروش

پاساژ خلیج فارس

پاساژ خلیج فارس را می توان به عنوان بهترین بازار مبل یافت آباد شناخت. این پاساژ دارای پارکینگ اختصاصی است و خدمات رفاهی خوبی را به شما ارائه می کند. افرادی که به دنبال خرید سرویس خواب، سیسمونی و ... هستند، حتما این پاساژ را انتخاب کنند. چرا که در طبقات مختلف علاوه بر امکان خرید مبلمان با برندهای مطرح، امکان خرید سرویس خواب نیز فراهم شده است. برای خرید بازار مبلمان با کیفیت از برندهای مطرح ایران، می توانید سری به فروشگاه های مدرن و به روز این پاساژ بزنید.

آدرس پاساژ مبل خلیج فارس: تهران ، بزرگراه آیت الله سعیدی، خیابان یافت آباد شرقی، بازار مبل خلیج فارس

بازار مبل ارضی

بازار مبل ارضی یکی دیگر از بازارهای مبل در یافت آباد است. این بازار را می توان به عنوان یکی از قدیمی ترین بازارهای مبل یافت آباد شناخت که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد. این بازار مبل یافت آباد امکان خرید انواع مبلمان کلاسیک، مدرن و سلطنتی را برای مشتریان فراهم کرده است. باید بدانید که بازار مبل ارضی دارای پارکینگ است، ولی پارکینگ آن فقط ظرفیت ۲۰۰ نفر خودرو را دارد. با این حال به دلیل اینکه مبلمان موجود در این بازار با قیمت های متوسط و ارزان به شما عرضه می شوند، ارزشش را دارد که برای بازدید از فروشگاه های این بازار وقت بگذارید.

آدرس بازار مبل ارضی: یافت آباد تهران ,بزرگراه آیت الله سعیدی، خیابان یافت آباد شرقی، قبل از کوچه مختاری

بهترین پاساژ مبل در یافت آباد

پاساژ مبل کاسپین

به عنوان آخرین پاساژ در لیست بهترین بازار مبل یافت آباد، می توان پاساژ مبل کاسپین را معرفی کرد. این پاساژ همه روزه باز است و امکان خرید سرویس خواب کودک، سرویس خواب بزرگسال، مبلمان باکیفیت را با مجموعه ای از برندهای مطرح دنیا فراهم می کند. پاساژ مبل کاسپین دارای امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، پارکینگ و ... است. فضای این پاساژ مبل در یافت آباد بسیار لوکس بوده و جذابیت خاص خودش را دارد.

آدرس پاساژ مبل کاسپین: تهران،آیت الله سعیدی، یافت آباد شرقی، قبل از کوچه رنجبر، بازار بزرگ مبل کاسپین

بهترین بازار مبل یافت آباد کدام است؟

در این مقاله در مورد انواع پاساژ مبل یافت آباد برای خرید مبلمان صحبت کردیم. هر یک از این بازارها دارای پارکینگ اختصاصی و امکانات رفاهی و تفریحی خوبی اند؛ اما اگر می خواهید بهترین بازار مبل یافت آباد را بشناسید، بازار مبل ایران شماره ۳ یکی از بهترین ها است. این بازار دارای بیش از صدها فروشگاه برای خرید مبلمان مدرک، کلاسیک، نئوکلاسیک و سلطنتی است.

مجموعه تولیدی ماجان که تولید کننده انواع مبلمان و محصولات چوبی تکمیل کننده دکوراسیون داخلی است، در این بازار شعبه دارد. برای خرید میز غذاخوری، خرید مبل و سایر محصولات چوبی همچون سرویس خواب، می توانید به بازار مبل ایران شماره ۳ مراجعه کنید. پس از پارک کردن ماشین در جای مناسب، مستقیما به فروشگاه حضوری مبل ماجان مراجعه نمایید و بهترین مبلمان مد نظر خودتان را با قیمت عالی سفارش دهید. همچنین امکان خرید اینترنتی مبل از طریق این مجموعه وجود دارد.

کد خبر: ۲۹۶٬۵۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha