۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
پارتیشن شیشه ای تکجداره و قیمت پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای تکجداره و قیمت پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای به‌دلیل ویژگی‌های به‌خصوص مانند بزرگ‌تر نشان دادن فضا، امکان بهینه‌سازی محیط کاری و پخش نور طبیعی به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های اجرای پارتیشن شیشه ای اداری تبدیل شده است.

پارتیشن شیشه ای یکی از کاربردی‌ترین انواع پارتیشن محسوب می‌شود که برای جداسازی محیط‌های مختلف به‌خصوص فضای کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث بهینه‌سازی نحوه استفاده از محیط می‌شود. مدل پارتیشن تک‌جداره این محصول به‌دلیل ویژگی‌های خاص و قیمت مناسب همواره محبوبیت زیادی دارد.

پارتیشن تکجداره شیشه‌ای باعث ایجاد دکوراسیون اداری مدرن می‌شود و نور محیط را حفظ می‌کند. افرادی که قصد خرید این نوع پارتیشن را دارند باید از ویژگی‌های ساختاری آن‌ به‌طور کامل مطلوع شوند تا تصمیم‌گیری و انتخاب بهتری داشته باشند. این مقاله اطلاعات لازم را در این زمینه ارائه می‌دهد.

معرفی پارتیشن شیشه ای تکجداره

پارتیشن شیشه ای تکجداره و قیمت پارتیشن شیشه ای

انواع پارتیشن شیشه ای 1

به‌طور کلی باید گفت نصب پارتیشن تکجداره شیشه‌ای روشی ایده‌آل برای بهینه‌سازی و صرفه جویی در فضا و استفاده درست از تمام بخش‌های یک محیط است. این نوع پارتیشن علاوه‌بر اینکه قسمت های مجزایی تشکیل شده که عبارتند از شیشه سوپرکلییر 10 میل سکوریت ، پروفیل الومینیوم اختصاصی پارتیشن ، لاستیک های هوابند و درزگیر و یراق الات پارتیشن شیشه ای ، چهارچوب یا فریم درب الومینیومی پارتیشن تا هر فرد فضای اختصاصی خود را داشته باشد، به زیبایی و مدرنیته‌شدن محیط کاری نیز کمک خواهد کرد.

پارتیشن شیشه‌ای تکجداره یکی از بهترین مدل‌ها برای نصب در اداره‌ها به‌شمار می‌آید، چراکه در کنار ایجاد فضا و حریم خصوصی برای کارکنان نور طبیعی را به‌طور کامل در تمام محیط پخش می‌کند. این نوع پارتیشن نصب آسانی دارد و مقاومت آن در برابر آسیب‌های احتمالی زیاد است.

از کاربردهای پارتیشن شیشه ای تکجداره مطلع شوید

مهم‌ترین کاربرد پارتیشن‌ تکجداره شیشه‌ای ، جداسازی فضا برای ایجاد حریم خصوصی و استفاده بهینه از بخش‌های مختلف محیط است. ازاین‌رو این نوع‌ جداکننده معمولا در شرکت‌ها، سازمان‌ها، اداره‌ها و دفترهای تجاری نصب می‌شود.

پارتیشن تکجداره شیشه‌ای بدون اینکه تاریکی محیط را به‌همراه داشته باشد باعث ایجاد فضاهای ‌خصوصی برای کارمندان می‌شود. در واقع این نوع پارتیشن به‌دلیل شفافیت بالا، نور طبیعی محیط را افزایش می‌دهد و ازاین‌رو به‌تدریج باعث کاهش هزینه‌های مصرف انرژی می‌شود.

این نوع پارتیشن به‌دلیل شفافیت بالا و قابلیت افزایش نور محیط، یکی از بهترین گزینه‌ها برای نصب در محیط‌های کاری کوچک است. به‌دلیل ویژگی‌های خود از کوچک‌تر دیده‌شدن فضا جلوگیری می‌کند و نور کافی را به تمام بخش‌ها می‌رساند.

پارتیشن شیشه‌ای در کنار اینکه باعث جداسازی و ایجاد حریم خصوصی در محیط کاری می‌شود، اختلالی در ایجاد تعامل بین کارکنان به‌جود نمی‌آورد. این موضوع به بهره‌وری بیشتر سازمان کمک می‌کند.

  • جداسازی فضا برای ایجاد حریم خصوصی و استفاده بهینه از بخش‌های مختلف محیط
  • نصب در شرکت‌ها، سازمان‌ها، اداره‌ها و دفترهای تجاری
  • ایجاد فضاهای به‌خصوص برای کارکنان بدون تاریکی محیط
  • افزایش نور طبیعی محیط و کاهش هزینه‌های مصرف انرژی
  • مناسب برای محیط‌های کاری کوچک به‌دلیل شفافیت بالا و جلوگیری از کوچک‌تر دیده‌شدن فضا
  • رساندن نور کافی به تمام بخش‌ها
  • ایجاد حریم خصوصی در محیط کاری بدون ایجاد اختلال در تعامل بین کارکنان
  • کمک به بهره‌وری بیشتر سازمان

چرا پارتیشن تکجداره شیشه‌ای را انتخاب کنیم؟

پارتیشن شیشه ای تکجداره و قیمت پارتیشن شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای تترافرم 1

با توجه به اینکه بسیاری از مدیران خرید پارتیشن شیشه ای تکجداره را انتخاب می‌کنند می‌توان گفت این نوع اتاقک جداکننده یا دیوایدر شیشه ای گزینه بسیار خوبی برای استفاده بهینه از محیط و ایجاد دکوراسیونی شیک و مدرن به‌شمار می‌آید.

دلیل استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای به ویژگی آن‌ها مرتبط است اما باز هم برای انتخاب این نوع اتاقک جداکننده باید به نوع محیط، میزان نور و اندازه فضا دقت کرد. خصوصیاتی که در ادامه بیان می‌شود از دلایل اصلی انتخاب پارتیشن‌های شیشه‌ای تکجداره به‌شمار می‌آیند.

  • اجرای پارتیشن شیشه ای تکجداره نسبت به سایر پارتیشن‌ها و دیگر روش‌های جداسازی محیط مانند دیوارکشی آسان‌تر است و به زمان کم‌تری نیاز دارد.
  • پارتیشن شیشه‌ای از بهترین مدل‌ها برای نصب در محیط‌های کوچک به‌شمار می‌آید و باعث بزرگ‌تر دیده‌شدن فضا می‌شود.
  • پارتیشن تکجداره شیشه‌ای از بهترین شیشه سکوریت کاملا شفاف با قطر 10 میل تولید می‌شود تا در برابر عوامل آسیب‌رسان بیرونی مقاومت بالایی داشته باشد.
  • هزینه نصب و اجرای این نوع پارتیشن معمولا نسبت به سایر نمونه‌ها کم‌تر است. قیمت پایین پارتیشن شیشه ای از اصلی‌ترین دلایل انتخاب آن محسوب می‌شود.
  • امکان جابه‌جایی پارتیشن‌های شیشه‌ای وجود دارد. ازاین‌رو مدیر بدون نگرانی بابت هزینه‌های صرف‌شده، می‌تواند محیط کاری خود را تغییر دهد.
  • در نصب پارتیشن‌های تکجداره شیشه‌ای از پروفیل‌های مقاوم مانند پروفیل آلومینیومی استفاده می‌شود. این موضوع به افزایش مقاومت و ایستایی شیشه‌ها کمک می‌کند.
  • با نصب این نوع پارتیشن نور به‌طور کامل در فضا پخش می‌شود. به همین دلیل دیگر نیازی به نصب لامپ‌های فراوان نیست. این موضوع کاهش هزینه‌های مصرف برق را به‌همراه دارد.

قیمت پارتیشن شیشه ای

درخصوص قیمت پارتیشن شیشه ای باید گفت پارتیشن‌های شیشه‌ای به 2 صورت تکجداره و دوجداره ساخته می‌شوند. این 2 مدل از قیمت یکسانی برخوردار نیستند. به همین دلیل انتخاب بین آن‌ها همواره سخت است و نیاز به بررسی از جوانب مختلف دارد.

پارتیشن‌های شیشه‌ای تکجداره معمولا از قیمت پایین‌تری نسبت به مدل دوجداره و سایر انواع اتاقک‌های جداکننده برخوردار هستند. البته این موضوع به متریال مورد استفاده در ساخت شیشه و حجم پروفیل الومینیوم مضرفی و نحوه اجرای پارتیشن نیز بستگی دارد.

بااین‌حال می‌توان گفت پارتیشن‌های تکجداره شیشه‌ای از ارزان‌ترین مدل‌های موجود محسوب می‌شوند و ازاین‌رو همواره طرفداران خاص خود را دارند. ذکر این نکته لازم است که این نوع اتاقک جداکننده از قابلیت عایق صدا و حرارت برخوردار نیست. پس در انتخاب آن باید به نوع محیط و دلیل نصب پارتیشن در فضای مورد نظر توجه شود.

این درحالی ‌است که پارتیشن دوجداره قابلیت‌های بیشتری دارد و علاوه‌بر به‌وجودآوردن عایق صوتی قوی تر از ایجاد مزاحمت ناشی از سروصدا یا تغییرات دمایی در محیط جلوگیری می‌کند. انتخاب بین این 2 مدل به اندازه محیط، بودجه و دلیل پارتیشن‌بندی فضا بستگی دارد از پارتیشن شیشه ای دوجداره برای ساخت اتاق کنفرانس و اتاق مدیریت بیشتر استفاده می گردد.

جمع‌بندی

پارتیشن شیشه ای تکجداره نوعی دیوایدر شیشه ای است که باعث ایجاد حریم خصوصی، زیبایی دکوراسیون، تعامل اصولی بین کارکنان و افزایش نور محیط می‌شود. ازاین‌رو برای ساختمان‌های اداری بسیار کاربردی است.

برای خرید پارتیشن‌ شیشه ای در زیباترین طراحی و مدل می‌توانید مجموعه تترافرم را که بیش از 30 سال سابقه کار دارد انتخاب کنید. این شرکت از تکنولوژی‌های به‌روز و متریال مرغوب در تولید محصولات استفاده می‌کند تا تمام پارتیشن‌ها کیفیت، مقاومت و زیبایی لازم را داشته باشند.

کد خبر: ۲۹۶٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha