۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
تحلیل و بررسی تکنیکالی دلار
کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با بازار عنوان کرد؛

تحلیل و بررسی تکنیکالی دلار

غلامحسینی کارشناس بازارهای مالی گفت: دلار برای بار دوم نزدیک به محدوده حمایتی ۵۷ تا ۶۰ هزار تومان شده و انتظار یک رشد کوتاه مدت تا محدوده ۶۱ هزار تومان را داریم.

سمیه شوریابی؛ بازار: محمد غلامحسینی کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در تحلیلی که از وضعیت و روند پیش روی دلار ارائه داد، اظهار داشت: امسال قیمت دلار بعد از تنش های سیاسی یک رشد هیجانی تا محدوده ۷۲ هزار تومان را ثبت کرد و بعد از آن اصلاح عمیق قیمتی تا محدوده ۵۶ هزار تومان باعث شد تا یک کاهش ۲۴ درصدی را شاهد باشیم.

این تحلیلگر بازارهای مالی می گوید: از نظر تکنیکالی سقف سال ۱۴۰۲ که محدوده ۵۷ تا ۶۰ هزار تومان می‌باشد اکنون تبدیل به حمایت بسیار جدی شده است که واکنشی مثبت نیز در هفته های گذشته از همان محدوده شاهد بودیم.

تحلیل و بررسی تکنیکالی دلار

غلامحسینی با بیان اینکه اکنون دلار برای بار دوم نزدیک به همان محدوده حمایتی (۵۷ تا ۶۰ هزار تومان) شده است، تأکید کرد: انتظار داریم همچون گذشته این ناحیه عمل کند و شاهد یک رشد کوتاه مدت تا محدوده ۶۱ هزار تومان باشیم، از طرفی یک خط روند صعودی بلندمدت از سال ۹۸ وجود دارد که در هفته های آینده قیمت دلار به آن می‌رسد و محدوده استاتیک ۵۷ هزار تومان را قوی تر می نماید.

کد خبر: ۲۹۶٬۳۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha