۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
اینترنت پرسرعت مخابرات در چهار روستای کردستان توسعه یافت
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

اینترنت پرسرعت مخابرات در چهار روستای کردستان توسعه یافت

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با اجرای طرح توسعه، نصب و راه اندازی تجهیزات فنی و ایجاد زیرساخت های لازم، ۲۲۴پورت اینترنت پرسرعت در چهار روستای کردستان ظرفیت سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت افزود: با اجرای این طرح، ۹۶ پورت های ADSL در مراکز تکیه از توابع شهرستان بیجار، کافو دو قلعه از توابع شهرستان قروه، قلعه جی از توابع شهرستان سروآباد و ۱۲۸ پورت VDSL در مرکز مخابراتی وله ژیر از توابع شهرستان مریوان ظرفیت سازی و افزایش یافته است.

وی بیان کرد: هم اکنون در این روستاها حدود ۷۵۰ پورت اینترنت پرسرعت مخابرات منصوبه است که مخابرات منطقه آمادگی واگذاری آن به مشتریان را اعلام می کند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار داشت: در حال حاضر از تعداد پورت های منصوبه ۴۷۵ مورد آن به مشتریان ساکن در محدوده این روستاها واگذار شده است.

حکمت عنوان کرد: با اجرای طرح های توسعه ایی و تجهیزات مخابراتی نسبت به ظرفیت سازی پورت های اینترنت پرسرعت مخابرات در مراکز روستایی پروژه های قابل توجهی اجرا شده است.

وی با اشاره به الکترونیکی شدن اغلب کارها و امورات مردم و استفاده آنها از سرویس‌ ها و درگاه‌ های غیرحضوری که بر بستر دیتا انجام خواهد شد، گفت: نقش اینترنت و سرویس‌ های IP محور در زندگی روزمره افراد و توسعه اقتصاد دیجیتال در نقاط شهری و روستایی کاملاً مشهود است که مخابرات منطقه در راستای ایجاد زیرساخت ها و شرایط بهره مندی مشتریان از مزایای این سرویس گام های بلندی برداشته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: متقاضیان جهت ثبت نام و دریافت سرویس اینترنت پرسرعت می توانند از طریق درگاه های مخابراتی به دو صورت حضوری و غیر حضوری اقدام نمایند.

کد خبر: ۲۹۶٬۳۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha