۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
سود آوری و موفقیت ما حاصل عملکرد مثبت شرکت‌هایی نظیر چادرملو است
مدیر عامل بانک سپه:

سود آوری و موفقیت ما حاصل عملکرد مثبت شرکت‌هایی نظیر چادرملو است

یزد- مدیر عامل بانک سپه در راس هیاتی از مدیران این بانک بهمراه اعضا هیات مدیره مجموعه سرمایه گذاری امید و تعدادی از مدیران ان مجموعه از مجتمع های معدنی و صنعتی چادرملو بازدید کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، در انتهای این بازدید چند ساعته در نشستی مشترک با مدیران چادرملو، طاهر زاده مدیر عامل و دکتر خرم معاونت مالی و سرمایه انسانی شرکت چادرملو به تفصیل در خصوص عملکرد شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و طرح ها و برنامه آتی گزارشی مبسوطی ارائه کردند.

در این گزارش به جایگاه دوم گروه چادرملو در تولید کنسانتره کشور با سهم ۱۷درصدی در سال گذشته وسهمی معادل ۷ درصد تولید گندله آهن، ۱۰ درصدی در تولید اهن اسفنجی و ۶ درصدی در تولید شمش فولاد در بین تولید کنندگان زنجیره فولاد کشور اشاره شد.

بر اساس این گزارش؛ در سال ۱۴۰۲ در طرح‌های توسعه گام‌های مثبتی برداشتیم و برای اولین بار بالغ بر ۱۶۳ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه شرکت و شرکت‌های سرمایه ‌پذیرصورت پذیرفت.

همچنین تصریح شد: در سال گذشته علیرغم محدودیت‌های زیرساختی توانستیم با افزایش بهره وری و کاهش توقفات ضمن حفظ تولید در واحد اسفنجی ، در کارخانجات گندله سازی و شمش فولاد موفق به ثبت رکورد تولید از ابتدای راه اندازی شویم و در کل در تمامی مراحل تولید محصولات زنجیره فولاد بیش از ظرفیت اسمی و برنامه پیش بینی شده تولید کنیم .

بر اساس همین گزارش، سپس مدیر عامل بانک سپه ضمن تقدیر از تلاشهای مدیریت و کارکنان چادرملو در ارائه عملکرد مثبت و قابل قبول در فعالیتهای خود گفت: سختی کار شما به عنوان جهادگران عرصه تولید زمانی قابل درک می شود که از نزدیک شاهد این تلاشهای خستگی ناپذیر و عاشقانه شما باشیم و امروز در یکی از گرمترین روزهای سال این توفیق برای ما فراهم شد.

وی افزود: تولید در زنجیره ارزش چادرملو و گزارش امید بخش شما از طرح ها و برنامه توسعه، و نظم و انضباط حاکم در این مجموعه عظیم معدنی و صنعتی که آینده روشنی برای این مجموعه را نوید می دهد، افتخاری است برای کشور که بی شک حاصل تلاش، هدایت و نظارت اصولی مدیریت مجموعه است.

ابراهیمی تصریح کرد: این تلاشهای شما مجاهدت الهی است و مطمئناً خداوند در این راه حامی و پشتیبان شما خواهد بود و مجموعه بانک سپه نیز به عنوان بزرگترین بانک کشور درکنار شماست، چرا که اعتقاد داریم سود آوری و موفقیت ما حاصل عملکرد مثبت شرکت هایی نظیر چادرملو است.

کد خبر: ۲۹۵٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha