۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۹
طرح هوشمندسازی تامین آب شرب پایدار در مرز مهران اجرا می‌شود
برای ایام اربعین؛

طرح هوشمندسازی تامین آب شرب پایدار در مرز مهران اجرا می‌شود

ایلام- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با اشاره به آخرین تمهیدات آبرسانی برای اربعین گفت: طرح هوشمندسازی تامین آب شرب پایدار در مرز مهران برای اربعین اجرا می‌شود.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین آب شرب پایدار در مهران و پایانه مرزی مهران در ایام اربعین خبر داد و گفت مهران پایلوت هوشمندسازی تامین آب شرب پایدار است.

وی با اعلام آمادگی شرکت آبفا استان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع)در سطح استان و به ویژه در پایانه مرزی مهران، عنوان کرد: هماهنگی های لازم با استان های معین برای اعزام ۳۵ دستگاه تانکر آب و ۳ دستگاه خودروی جنتکس برای آبرسانی سیار و رفع گرفتگی های احتمالی خطوط انتقال فاضلاب، بعمل آمده که از این تعداد با اعزام ۲۴ دستگاه آن به استان ایلام موافقت شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام در ادامه گفت: شهر مهران و پایانه مرزی مهران به صورت پایلوت برای هوشمند سازی توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انتخاب شده که مناقصه این طرح برگزار و توسط شرکت دانش بنیان اجرا می شود.

محمدی در خصوص رفع مشکل خط انتقال فاضلاب پایانه مرزی مهران گفت: با هوادهی اقدام به تخلیه یکی از حوضچه های فاضلاب نموده که منجر به کاهش دبی حداکثری و رفع گرفتگی فاضلاب شده است.

کد خبر: ۲۹۵٬۶۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha