۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
۱۷۰۰ قطعه زمین در استان سمنان واگذار شده است
در قالب طرح جوانی جمعیت؛

۱۷۰۰ قطعه زمین در استان سمنان واگذار شده است

سمنان- همتی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان گفت: تاکنون نزدیک به یک هزار و ۷۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در استان واگذاری شده است.

سعیده همتی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه اجرای مطلوب قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در زمره اولویت‌های استان سمنان محسوب می‌شود، تاکید کرد: آماده سازی و اهدای زمین برای خانواده‌های مشمول در طرح جوانی جمعیت از جمله مشوق‌های دولت در زمینه فرزندآوری در استان سمنان بوده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۶۸۶ قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن تاکنون به خانواده‌های مشمول طرح فرزندآوری و جوانی جمعیت داده شده است، تاکید کرد: این زمین‌ها در قواره‌های ۲۰۰ متری و به صورت رایگان واگذار شده است.

مدیرکل امور خانواده استانداری سمنان در ادامه با بیان اینکه یکی از اقداماتی که در استان سمنان برای تسهیل در امر ازدواج و فرزند آوری صورت گرفته، تبیین رویکردهای تشویقی و فرهنگ سازی برای اقشار مختلف جامعه است، بیان کرد: احصا موانع و مشکلات توسط دستگاه‌های عضو بر مبنای مخاطب خود، از اولویت طرح جوانی جمعیت و ازدواج جوانان است.

همتی افزود: در کنار بحث اشتغال و ازدواج، خوشبختانه زیرساخت‌هایی در استان سمنان دیده شده که هم مرکز تسهیل گری ازدواج و هم نگاه دستگاه‌ها با توجه به جامعه مخاطب در استان سمنان احصا شود.

وی همچنین ضمن بیان اینکه مقرر شده در استان سمنان دستگاه‌های مرتبط موانع ازدواج جوانان را احصا کنند، افزود: نیازهایی که در سطح کلان وجود دارد با کنار هم قرار گرفتن دستگاه‌ها و خدمات رفع خواهد شد تا شاهد تسهیل در امر ازدواج باشیم.

کد خبر: ۲۹۵٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha