۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲
انگلیس از وقوع حادثه امنیتی جدید در دریای سرخ خبر داد

انگلیس از وقوع حادثه امنیتی جدید در دریای سرخ خبر داد

آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز دوشنبه از وقوع یک حادثه امنیتی جدید در آبهای جنوب غرب الحدیده یمن خبر داد.

به گزارش بازار، آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از دریافت گزارشی در خصوص وقوع یک حادثه امنیتی در ۷۰ مایل دریایی جنوب غرب الحدیده یمن خبر داد.

خبرگزاری رویترز با انتشار این خبر، به جزئیات بیشتری نپرداخت. اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

این در حالی است که عصر دیروز (یکشنبه) هواپیماهای ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس، فرودگاه بین المللی شهر ساحلی الحدیده در جنوب این شهر و منطقه «البحیسی» از توابع شهرستان «اللحیه» در استان الحدیده را هدف حمله قرار دادند.

آمریکا و انگلیس از بامداد ۲۱ دی ماه در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حمله به مواضع انصارالله یمن را با هدف متوقف کردن عملیات‌های نیروهای مسلح یمن علیه منافع رژیم صهیونیستی آغاز کردند. اما صنعاء اعلام کرد که تا توقف تجاوز اسرائیل به نوار غزه، همچنان کشتی‌های اسرائیلی یا عازم اراضی اشغالی فلسطین و مرتبط با تل‌آویو را هدف قرار می‌دهد.

آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز لحظاتی پس از انتشار خبر اولیه، اعلام کرد که یک کشتی گزارش داده که توسط ۳ قایق کوچک در ۷۰ مایل دریایی جنوب غربی الحدیده یمن مورد حمله قرار گرفته است.

یکی از این قایق‌های کوچک بدون سرنشین بود و دو بار با کشتی برخورد کرد و دو قایق کوچک دارای سرنشین به سمت کشتی آتش گشودند.

کد خبر: ۲۹۵٬۵۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha