۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
تخصیص تنخواه تکمیل پروژه های عمرانی به استان های سردسیر قبل از ابلاغ بودجه
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان خبر داد:

تخصیص تنخواه تکمیل پروژه های عمرانی به استان های سردسیر قبل از ابلاغ بودجه

سنندج – محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از تخصیص تنخواه تکمیل پروژه های عمرانی به استانهای سردسیر قبل از ابلاغ بودجه سالانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، اکبر محمدی اظهار داشت: افزایش توانمندی تشکل های صنفی فعال در سطح استان در کنار ساختارمند و هدفمندتر شدن فعالیت های این تشکل ها به توسعه استان کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به آمادگی در راستای تعامل بخش دولتی و خصوصی، بیان کرد: در همین راستا تقویت همکاری با بخش خصوصی در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان به عنوان یک راهبرد قرار گرفته است .

وی بر لزوم تلاش کانون بر اجرای پروژه‌ های عمرانی با رعایت کامل کلیه استانداردها و قوانین و مقررات تأکید کرد و افزود: باید تلاش شود حداکثر بهره گیری از نیروی انسانی، توان فنی، مصالح و سایر ملزومات داخل استان جهت اجرای پروژه‌های عمرانی بعمل آید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اشاره به تخصیص تنخواه پروژه‌های عمرانی برای اولین بار قبل از ابلاغ بودجه به استان، بیان کرد: خوشبختانه با رایزینی های صورت گرفته در سال جاری با توجه به سردسیر بودن استان، برای اولین بار تنخواه پروژه‌های عمرانی از سوی سازمان برنامه و بودجه به استان در اردیبهشت ماه صورت گرفت.

محمدی از وضعیت بهتر تخصیص منابع عمرانی در سالجاری نسبت به سال‌های گذشته خبر داد و گفت: پرداخت مطالبات پیمانکاران در اولویت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان است و امیدواریم پیمانکاران نیز با همکاری و تعامل دوسویه با دستگاه های اجرایی زمینه ساز تکمیل پروژه های نیمه تمام استان باشند .

در این جلسه نمایندگان کانون و انجمن‌های صنفی کارفرمایی پیمانکاران و عمرانی استان نیز به بیان مشکلات و چالش‌های خود در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی در استان پرداخته و مقرر شد که جلسات مشترکی بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و کانون و انجمن‌های صنفی کارفرمایی پیمانکاران و عمرانی استان کردستان به طور مستمر برگزار تا مشکلات و چالش‌های این حوزه به طور مرتب بررسی و حل و فصل شود.

کد خبر: ۲۹۵٬۴۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha