۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
تجهیزات تخصصی اولویت‌دار بیمارستان ضیایی اردکان از سوی چادرملو تامین می‌شود
با انعقاد تفاهم نامه‌ای؛

تجهیزات تخصصی اولویت‌دار بیمارستان ضیایی اردکان از سوی چادرملو تامین می‌شود

یزد- تفاهم نامه ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان اردکان بین شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، به این ترتیب شرکت چادرملو متعهد شد برای تامین مالی خرید تجهیزات اولویت‌دار بیمارستان ضیایی اردکان در راستای ارائه خدمات تخصصی و بهسازی سیستم سرمایش و گرمایش این بیمارستان تا سقف ۳۵۰ میلیارد ریال اقدام کند.

طاهرزاده مدیرعامل چادرملو در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، برانجام مسئولیت اجتماعی به‌عنوان پیشران توسعۀ پایدار و تکلیف بنگاه‌های تولیدی در کنار فضای کسب‌ و کار، با اشاره به خط‌مشی اعضای هیأت مدیره شرکت در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی با تمرکز بر دو اولویت اساسی بهداشت و درمان و آموزش تاکید کرد.

وی تصریح کرد: چادرملو طی دو سال گذشته در بخش آموزش علاوه بر ساخت، تجهیز، مرمت و بهسازی مراکز آموزشی نسبت به ساخت ۲ باب مدرسۀ ۱۲ و ۱۵ کلاسه در شهر اقدام نموده که ان‌شاءلله با آغاز سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسند.

طاهرزاده همچنین در خصوص رویکرد سلامت‌محور در بخش بهداشت و درمان افزود: ازجمله اهم اقدامات انجام‌شدۀ شرکت در این بخش ساخت و راه‌اندازی مرکز توان‌بخشی معلولان باغ‌بهشت اردکان، پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران سرطانی و صعب‌العلاج تا سقف مصوب، کمک به تجهیز مراکز درمانی و هزینه‌کرد در بیمارستان ضیایی می‌توان اشاره کرد.

مدیرعامل چادرملو گفت: امروز نیز در راستای سیاست‌گذاری انجام‌شده نسبت به امضای تفاهم‌نامۀ مشترک، در جهت بهبود و توسعۀ خدمات بهداشتی و درمانی بیمارستان ضیایی اقدام نمودیم که این امر گام مثبتی در ارائه بهتر خدمات پزشکی و درمانی به عموم مردم شریف اردکان است.

براساس همین گزارش، حجت‌الاسلام‌ شاکر امام‌جمعه اردکان، دکتر ابوالحسینی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی یزد و دکتر سجادپور رئیس بیمارستان ضیایی اردکان نیز ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره چادرملو از اهتمام بر رفع نیازهای اساسی مردم شهرستان اردکان به‌ویژه در بخش بهداشت و درمان و آموزش اظهار امیدواری کردند این حمایت‌ها و خدمات اثربخش در ارتقاء شاخص‌های توسعه اجتماعی منطقه همچنان تداوم یابد و سایر صنایع نیز به تکلیف خود در مسئولیت‌های اجتماعی عمل کنند.

این مراسم تفاهم‌نامۀ همکاری دو جانبه از سوی طرفین و فرماندار شهرستان اردکان به امضا رسید.

کد خبر: ۲۹۵٬۴۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha