۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش یکی از نیازهای اساسی واحدهای تولیدی استان بوشهر است
معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش یکی از نیازهای اساسی واحدهای تولیدی استان بوشهر است

بوشهر- معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش یکی از نیازهای اساسی واحدهای تولیدی استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی باستین ظهر یکشنبه در بازدید از شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار کرد: در دولت سیزدهم تلاش‌های بسیار زیادی به منظور حمایت از تولید و توسعه اشتغال در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در همین راستا بازدیدهای مستمر و متعددی از واحدهای فعال و غیرفعال در سطح استان صورت گرفته تا ظرفیت واحدهای فعال افزایش یافته و واحدهای راکد و نیمه‌فعال نیز فعال شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تقدیر از مدیران محیط زیست استان بوشهر در حمایت از تولید افزود: کارهای بسیار خوبی برای رفع مشکلات تولیدی و صدور مجوزهای لازم در حوزه محیط زیست برای تقویت تولید در استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دریافت تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش یکی از نیازهای اساسی واحدهای تولیدی استان بوشهر است ادامه داد: در این راستا تلاش شده تا منابع اعتباری و تسهیلات به صورت هدفمند در استان بوشهر توزیع شود و با اولویت‌بندی نیازها، این منابع اختصاص یابد.

باستین خاطرنشان کرد: امروز در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدیدهایی را از چند واحد صنعتی فعال و یا در حال ساخت داشتیم که مسائل و مشکلات هر شرکت مطرح شد و تصمیماتی خوبی برای عبور از ین مشکلات و تقویت تولید و اشتغال اتخاذ شد.

وی تاکید کرد: مجموعه مدیریتی استان بوشهر با همه توان و ظرفیت در کنار فعالان حوزه تولید است و از هر ظرفیتی برای رفع مشکلات و چالش‌ها و تأمین نیازهای این واحدها استفاده می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر نیز اظهار کرد: ما همواره در کنار تولیدکنندگان نقش حمایتی داشته‌ایم و در این راستا شاهد صدور مجوزها بر اساس قوانین و با نگاه حمایتی هستیم.

عبدالرحمن مرادزاده اضافه کرد: امروز مسائل و مشکلاتی در بازدید از شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر مطرح شد که در این راستا تصمیمات خوبی برای عبور از این مشکلات اتخاذ شد.

وی تصریح کرد: توجه به مسائل زیست محیطی از جمله ایجاد فضای سبز در کنار واحدهای تولیدی و ساماندهی پساب و فاضلاب یکی از موارد تأکیدی قانون است که باید مد نظر تولیدکنندگان قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از شرکت در حال ساخت آبنوس طرح جنوب تولیدکننده انواع شوینده، شرکت در حال توسعه طرح آفرید پویان تولیدکننده ظروف بامبو، شرکت کارتن‌سازی زارع یکی از مدرن‌ترین شرکت‌های تولید کارتن کشور و شرکت در حال ساخت فیدار پالایش بوشهر تولیدکننده روغن ترمز و ضد یخ بازدید کرد.

کد خبر: ۲۹۵٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha