خرید قسطی کلاسینو

خرید قسطی کلاسینو

شرایط خرید قسطی کلاسینو به چه صورت است؟ کدام دوره ها قابلیت خرید قسطی دارند؟ سود و تعداد ماه های پرداخت اقساط به چه صورت می باشد؟ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

به گزارش بازار، شرایط خرید قسطی کلاسینو به چه صورت است؟ کدام دوره ها قابلیت خرید قسطی دارند؟ سود و  تعداد ماه های پرداخت اقساط به چه صورت می باشد؟ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید

چرا قسطی بخریم؟

یکی از بهترین امکانات موسسه کلاسینو خرید اقساطی دوره ها و کلاس های آنلاین می باشد. این امکان ویژه در کمتر موسسه کنکوری انجام شده و کلاسینو پیشتاز آن می باشد.

شما با پرداخت قسطی می توانید بجای پرداخت هزینه به صورت کامل در مدیرت مالی خود و خانواده صرفه جویی کنید و از تورم اقتصادی پیشی بگیرید

خرید قسطی کلاسینو بدون نیاز به اعتبار سنجی بانکی و مدارک ضمانتی مثل چک و سفته انجام می شود و می توانید اقدام به پرداخت اقساط کنید.

شرایط پرداخت اقساط در کلاسینو

به غیر از دوره های جمع بندی کنکور که روزهای منتهی به آزمون سراسری برگزار می شود و دوره های اشتراکی مانند سال دهم تقریبا تمام کلاس های کلاسینو قابل خرید اقساطی می باشد.

تعداد اقساط دوره های کلاسینو در زمان های مختلف متغییر بوده و به صورت ۲ قسط، ۳ قسط و ۴ قسط پرداخت می شود. سود حاصل از پرداخت شرایطی کلاسینو بسیار ناچیز و در حدود ۵ درصد از کل خرید می باشد

بازه های پرداخت اقساطی کلاسینو معمولا دو ماهه و در تاریخ های مشخص می باشد.

چطور از کلاسینو قسطی خرید کنم؟

بعد از مشاهده لیست قیمت کلاسینو و انتخاب درس مورد نظر از لیست اساتید کلاسینو می توانید وارد پنل کاربری در سایت کلاسینو شوید و اقدام به اضافه کردن درس ها کنید. درس ها در سبد خرید شما قابل مشاهده است و می توانید قیمت نقد آن را مشاهده کنید. اگر تمایل به پرداخت اقساطی داشته باشید باید دکمه " تغییر به پرداخت اقساط" را  فشار دهید و تعداد اقساط و مبلغ هر قسط را مشاهده کنید.

با پرداخت قسط اول درس های انتخابی به پنل شما افزوده می شود و در تاریخ های مقرر نیز می توانید اقدام به پرداخت اقساط مرحله های بعدی کنید.

امیدواریم از مطالعه این مطلب رضایت داشته باشید.  جهت ورود سایت کلاسینو وارد لینک زیر شوید:

https://tahsilbama.com/

کد خبر: ۲۹۵٬۰۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha