۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶
۵۱ پروژه ورزشی با اعتبار ۲۶۸ میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح و اجرایی شد
استاندار بوشهر:

۵۱ پروژه ورزشی با اعتبار ۲۶۸ میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح و اجرایی شد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: طی سه سال اخیر، ۵۱ پروژه ورزشی با اعتبار بیش از ۲۶۸ میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح و اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در نشست مسئولان ورزش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح های مهم ورزشی در استان بوشهر اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون ۵۱ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۲۶۸ میلیارد تومان در استان بوشهر به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی از افتتاح ۱۴ سالن ورزشی و زمین بزرگ چمن در استان بوشهر خبر داد و افزود: ۸ سالن با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان و ۶ زمین چمن بزرگ با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در سه سال اخیر، ۱۸ زمین چمن مصنوعی فوتبال با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

محمدی زاده تصریح کرد: همچنین یک استخر ورزشی مجهز و سرپوشیده با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی اضافه کرد: یک پیست تارتان مجهز و استاندارد با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان و ۲ خانه جوان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

استاندار بوشهر از افتتاح ۲ دکل روشنایی زمین چمن بزرگ با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان خبر داد و گفت: یک دیواره سنگ نوردی نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

محمدی زاده در ارتباط با پروژه‌های در دست احداث طی سه سال اخیر نیز ابراز داشت: اجرای ۱۲ پروژه ورزشی در استان بوشهر آغاز شده که تاکنون ۶۷ میلیارد تومان هزینه شده و ۷۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل آنها نیاز است.

استاندار بوشهر گفت: ۸ سالن ورزشی، ۲ دکل روشنایی، یک زمین مجهز ساحلی و یک پیست تارتان از جمله پروژه های مهم ورزشی در دست اجرا در استان است.

کد خبر: ۲۹۴٬۹۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha