۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
آغاز نشست مدیران دائم کمیته خدمات آب‌شناسی سازمان جهانی هواشناسی

آغاز نشست مدیران دائم کمیته خدمات آب‌شناسی سازمان جهانی هواشناسی

رییس امور بین الملل سازمان هواشناسی گفت: نشست ۲ روزه مدیران دائم کمیته خدمات آب‌شناسی سازمان جهانی هواشناسی (WMO)‌ برای پیشبرد برنامه مشترک در حوزه بهبود سامانه هشدار سیل در ایران آغاز شد.

به گزارش بازار، بهاره اعرابی رئیس امور بین‌الملل سازمان هواشناسی کشور، گفت: در این نشست موضوعات مرتبط با سیل، زیرساخت‌های هشدار سیل در ایران و ریسک وقوع سیل بررسی شد و در بخشی از این نشست به موضوع تغییر اقلیم و اثرات آن بر افزایش رخدادهای سیل، خسارت‌های جانی و مالی سیل و سایر پیامدهای این پدیده اشاره شد.

رئیس امور بین‌الملل سازمان هواشناسی کشور تصریح‌کرد: این نشست با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور، «یوری سیمونوف» رئیس کمیته دائم خدمات آب شناسی، «مارسلو کویرنو» معاون کمیته دائم خدمات آب شناسی و «رامش تریپاتی» مسئول برنامه مدیریت سیل بخش آب شناسی و مدیریت منابع آب سازمان جهانی هواشناسی در حال برگزاری است.

اعرابی خاطرنشان‌کرد: در این نشست دوره مدیران و کارشناسان شرکت مدیریت منابع آب وزارت نیرو نیز حضور دارند و در حاشیه برگزاری این نشست، مدیران و کارشناسان اعزامی سازمان جهانی هواشناسی از برخی واحدهای عملیاتی سازمان و سامانه‌های هشدار سیل کشور بازدید می‌کنند.

کد خبر: ۲۹۴٬۷۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha