۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
نظارت مستمر برای رعایت استانداردهای فیبرکشی به منازل و کسب و کارها در گلستان 
مدیر مخابرات منطقه گلستان تاکید کرد؛

نظارت مستمر برای رعایت استانداردهای فیبرکشی به منازل و کسب و کارها در گلستان 

گرگان- مدیر مخابرات منطقه گلستان از اجرای استاندارد و با کیفیت در واگذاری سرویس ftth خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان، غلامعلی شهمرادی که در هشتمین جلسه کنترل پروژه نجما در سال 1403 بر اجرای استاندارد کابل کشی در واگذاری سرویس ftth تاکید و اظهار کرد: در حال حاضر با حضور کارشناسان ماهر و متخصص و همچنین پیمانکاران مجرب، عملیات کابل کشی سرویس ftth بر اساس استانداردهای تعیین شده انجام می شود و بر اساس آن مشترکان سرویس با کیفیت دریافت می کنند.

مدیر مخابرات منطقه گلستان با تاکید بر اینکه نظارت مستمر لازمه اجرای استاندارد عملیات واگذاری است، معاونت شبکه را مسئول اجرای با کیفیت و استاندارد عملیات واگذاری سرویس ftth دانست.

وی افزود: در صورت مشاهده اجرای غیر استاندارد کابل کشی و تحویل سرویس به مشترکان، بلافاصله اصلاحات لازم صورت گرفته و تذکر و پیگیری جدی در این خصوص انجام می شود.

شهمرادی بر تامین به موقع تجهیزات و خرید تجهیزات با کیفیت تاکید داشت و گفت: هماهنگی بیشتر بین بخشی و افزایش همگرایی و تعاملات بین بخش های دست اندرکار در واگذاری سرویس ftth مورد انتظار است که باید با اصلاح فرآیندها، خدمات و سرویس های متقاضیان در زمان کوتاه تری به آنها واگذار شود تا رضایت حداکثری آنها کسب شود.

کد خبر: ۲۹۴٬۵۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha