۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱
پیش بینی رگبار و رعد و برق در ۱۱ استان کشور

پیش بینی رگبار و رعد و برق در ۱۱ استان کشور

سازمان هواشناسی، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید برای تهران و ۱۰ استان دیگر در روز جاری (دوشنبه، ۱۸ تیرماه) پیش‌بینی کرد.

به گزارش بازار از سازمان هواشناسی، امروز (دوشنبه) در نیمه شمالی آذربایجان غربی، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، برخی نقاط استان مازندران، ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، تهران و سمنان، نیمه شمالی، فارس، جنوب اصفهان و کرمان، شمال هرمزگان به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

سه شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات واقع در غرب کرمان، شرق فارس و شمال هرمزگان، در ساعات بعد از ظهر و شب، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه فقط در ارتفاعات واقع در شمال غرب ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده رخ می دهد و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار حاکم است.

پنجشنبه و جمعه در شرق سواحل دریای خزر و ارتفاعات البزر مرکزی و شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

در سه روز آینده در نیمه شرقی و نواحی مرکزی کشور، برخی نقاط جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی، در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

دوشنبه و پنجشنبه دریای خزر مواج است.

کد خبر: ۲۹۴٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha