۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹
۴۲ کیلومتر از راه های استان ایلام آسفالت شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام:

۴۲ کیلومتر از راه های استان ایلام آسفالت شد

ایلام- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای ایلام از روکش آسفالت بیش از ۴۲ کیلومتر از راه‌های این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری استان ایلام، سیدزاهدین چشمه خاور مدیر این اداره کل، اظهار داشت: از ابتدی سالجاری تاکنون بیش از ۴۲ کیلومتر از راههای اصلی،فرعی و روستایی استان ایلام روکش آسفالت شده است.

وی گفت: استان ایلام شاهد تلاش‌های ارزشمندی در جهت بهسازی و آسفالت راه‌ها است و در همین راستا تا پایان سالجاری روکش آسفالت ۲۰۰ کیلومتر دیگر از راههای این استان با انعقاد قرارداد بیش از ۷۵۴ میلیارد تومان نیز در دست اقدام این اداره کل می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌های ایلام افزود: به منظور ارتقای ایمنی جادهها در ایلام طی این بازه زمانی لکه گیری و ترمیم جاده با استفاده از پنج هزار و ۴۳۹ تن قیر از راههای اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شده است.

وی ادامه داد: این اقدامات در راستای توسعه و بهسازی راههای استان ایلام و ایجاد ایمنی و تردد روان برای مردم انجام می شود.

چشمه خاور با اشاره به اینکه طی سال گذشته ایلام مقام اول روکش آسفالت را در کشور داشت. عنوان کرد: در سال گذشته نیز ۴۰۱ کیلومتر از راههای اصلی، فرعی و روستایی استان ایلام آسفالت شد که نشان دهنده عزم جدی مسئولان برای توسعه زیرساختهای حمل و نقل در این استان است.

وی یادآور شد: بی شک، آسفالت شدن راه‌ها نقش مهمی در تسهیل تردد مردم و رونق اقتصادی در استان خواهد داشت.

کد خبر: ۲۹۴٬۴۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha