۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
تکمیل و تحویل ۵ پروژه بیمارستانی با ۹۷۱ تخت در دولت سیزدهم

تکمیل و تحویل ۵ پروژه بیمارستانی با ۹۷۱ تخت در دولت سیزدهم

سازمان مجری ساختمان‌ها در ۳۳ ماه دولت سیزدهم ۹ پروژه شامل ۵ پروژه بیمارستانی با مجموع ۹۷۱ تخت، ۲ پروژه ورزشگاهی و همچنین ۲ ساختمان عمومی را تکمیل کرد و تحویل بهره بردار داد.

به گزارش بازار از وزارت راه و شهرسازی، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در گزارشی، عملکرد سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی را که به عنوان یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در ساخت ساختمان‌های مهم ایفای نقش می‌کند، تشریح کرد.

بر اساس این گزارش، در ۳۳ ماهه دولت سیزدهم تعداد ۹ پروژه شامل پنج پروژه بیمارستانی با مجموع ۹۷۱ تخت و زیربنای ۸۶ هزار و ۳۵۲ مترمربع و ۲ پروژه مسکونی با مساحت ۱۹ هزار و ۷۳۸ مترمربع و تعداد ۲ پروژه ورزشی با مساحت ۳۷ هزار و ۱۲۵ مترمربع، تکمیل و تحویل شد که همگی این پروژه‌ها توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی احداث و تحویل بهره‌بردار شد.

پروژه‌های بیمارستانی تکمیل و تحویل شده توسط این سازمان، شامل بیمارستان‌های ۲۷۳ تختی تربت‌حیدریه، بیمارستان ۱۴۲ تختی گچساران، بیمارستان ۹۹ تختی ۱۵ خرداد مهدی شهر در استان سمنان، بیمارستان ۳۱۳ تختی جهرم و بیمارستان ۱۴۴ تختی امام خمینی خمین است.

همچنین سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، هفت بلوک اولیه واحدهای مسکونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مساحت ۱۸ هزار و ۵۵۰ متر مربع و خانه‌های سازمانی پزشکان بیمارستان باشت در مساحت یک‌هزار و ۱۸۸ متر مربع را تکمیل کرد و تحویل دستگاه بهره‌بردار داد.

این سازمان همچنین تکمیل فاز یک ورزشگاه بناب در مساحت ۱۷ هزار و ۳۲۵ متر مربع و تکمیل ورزشگاه خرم‌آباد در مساحت ۱۹ هزار و ۸۰۰ متر مربع را انجام داد و این ورزشگاه‌ها را نیز تحویل بهره‌بردار که وزارت ورزش و جوان است، داد.

کد خبر: ۲۹۴٬۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha