۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
اصفهان میزبان هفتمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت می شود
بازار خبر می دهد:

اصفهان میزبان هفتمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت می شود

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در مردادماه ۱۴۰۳ میزبان هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل عمومی و ترانزیت خواهد بود.

بازار؛ گروه خودرو: محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در مردادماه ۱۴۰۳ میزبان هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل عمومی و ترانزیت خواهد بود.

حمل و نقل و ترانزیت یکی از اصلی‌ترین راهکارهای حمل و جابجایی بار برای فعالیت روتین صنایع کشور محسوب می شود که به صورت مستقیم با امنیت غذایی، اقتصادی و اجتماعی مرتبط است و هر مانعی در مسیر آن، امنیت ملی کشور را به خطر می‌اندازد.

براساس این گزارش، شرکت های خودروسازی، خدماتی و سازمان های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل و ترانزیت و ... در نمایشگاه مذکور آخرین دستاوردهای خود را در معرض نمایش عمومی خواهند گذاشت تا ضمن معرفی توانمندی های فعلی و پیش رو، شاهد همکاری های متقابل به منظور توسعه روز افزون کشور در این بخش باشیم.

این گزارش می افزاید که تعدادی از خودروسازان تجاری کشور برای حضور در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و ترانزیت اعلام آمادگی کرده اند و امید می رود که نمایشگاه مذکور با بیشترین مشارکت و به بهترین شکل ممکن اجرا و برگزار شود.

همزمان با برپایی هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل عمومی و ترانزیت، شاهد برپایی سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در مردادماه امسال و در شهر اصفهان خواهیم بود.

مدیریت شهری که حوزه خدمات شهری را نیز در برمی‌گیرد از الزامات و پیش نیازهای اصلی زندگی در جوامع بزرگ است که اصلی‌ترین بخش آن نظافت معابر شهری، حمل مکانیزه زباله و حفظ و نگهداری شهر و انجام صحیح این وظایف نیازمند ابزارهای مدرن و کارآمد است.

این نمایشگاه ها قرار است با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح شود و همزمان با حضور مسئولان و متولیان امر شاهد برخی توافقات و امضای قرارداد به منظور استفاده مطلوب از تولیدات شرکت های حاضر در حوزه حمل و نقل و ترانزیت و خدمات شهری در استان اصفهان و دیگر شهرهای کشور خواهیم بود.

هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل عمومی و ترانزیت، و سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری از ۱۷ تا ۲۰ مردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ تا ۲۱، میزبان علاقمندان و فعالان این بخش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان خواهد بود.

کد خبر: ۲۹۴٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha