۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰
رگبار باران و رعد و برق در اغلب مناطق کشور

رگبار باران و رعد و برق در اغلب مناطق کشور

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (یکشنبه، ۱۷ تیر) در اغلب مناطق کشور رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش بازار، از هواشناسی، امروز (یکشنبه) در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های مازندران، تهران و البرز، ارتفاعات استان‌های کرمان و هرمزگان، برخی نقاط جنوب و جنوب شرق استان فارس، جنوب یزد و جنوب اصفهان، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود.

دوشنبه علاوه بر مناطق فوق این شرایط جوی در ارتفاعات گلستان نیز رخ خواهد داد. سه شنبه و چهارشنبه برخی نقاط در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، ارتفاعات البرز و برخی نقاط استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی، جنوب سیستان و ارتفاعات هرمزگان و کرمان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه در برخی نقاط شمال غرب و ارتفاعات البرز افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

از امروز تا پایان هفته در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، برخی مناطق مرکزی کشور، دامنه های جنوبی البرز و جنوب غرب کشور، در برخی ساعات وزش باد شدید، پدیده گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

امروز و فردا خلیج فارس و دریای عمان و از یکشنبه بعد از ظهر تا سه شنبه، دریای خزر مواج است.

آسمان امروز تهران قسمتی ابری در برخی ساعت‌ها همراه با افزایش ابر و گاهی رگبار باران است که از بعدازظهر با افزایش باد و گاهی وزش باد شدید همراه خواهد بود.

بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۷ و کمینه دمای آن ۲۷ درجه سانتی‌گراد است.

کد خبر: ۲۹۴٬۳۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha