۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
شرایط دریافت ارز اربعین امسال اعلام شد

شرایط دریافت ارز اربعین امسال اعلام شد

زائران اربعین امسال می توانند ۲۰۰ هزار دنیار به نرخ مرکز مبادله دریافت کنند.

به گزارش بازار، محمد رضا فرزین درباره تخصیص ارز اربعین به زائران متقاضی در سال جاری گفته است: سال گذشته ۲۰ روز مانده به اربعین ارز را در اختیار متقاضیان قرار دادیم. البته برخی مردم معتقد بودند اگر این امر زودتر رخ می داد بهتر بود. لذا امسال نیز این آمادگی را داریم که بعد از برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی و در راستای تکریم زائران محترم، عرضه ارز اربعین را بصورت دینار در شعب منتخب شبکه بانکی آغاز کنیم.

بنابراین و طبق اعلام رئیس کل بانک مرکزی، در اربعین امسال نیز به هر زائر متقاضی به میزان ۲۰۰ هزار دینار ارز به نرخ ETS که در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مبادله می شود و هیچ کامزدی هم نخواهد داشت از طریق شعب منتخب شبکه بانکی در شهرها و روستاها پرداخت خواهد شد تا زوار محترم اربعین حسینی دچار مشکل نشوند.

گفتنی است، ثبت‌نام متقاضیان زیارت اربعین حسینی علیه‌السلام از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ مصادف با اولین روز ماه محرم در سامانه سماح آغاز می‌شود.

آن دسته از هموطنان عزیز که قصد تشرف برای زیارت اربعین دارند حتما باید در سامانه سماح ثبت‌نام کنند و با انتخاب بسته بیمه ای مورد نظر و پرداخت حق بیمه، خود را تحت پوشش خدمات بیمه قرار دهند.

کد خبر: ۲۹۴٬۲۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha