۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
هیچ مشاور املاکی با راه اندازی سامانه خودنویس جمع نشد

هیچ مشاور املاکی با راه اندازی سامانه خودنویس جمع نشد

مدیرعامل سامانه خودنویس گفت: هیچ مشاور املاکی به بهانه سامانه خودنویس جمع آوری نشده و با راه اندازی بخش خرید و فروش مسکن بخش زیادی از هزینه‌های مسکن کاهش یافته است.

به گزارش بازار، محمد مهدی ساسانی مدیرعامل سامانه خودنویس با بیان اینکه در حال حاضر همزمان با ورود به فصل اجاره شاهد افزایش ثبت قراردادهای مسکن در این سامانه هستیم گفت: روند ثبت قرارداد در این سامانه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایشی بوده و خوشبختانه تا به امروز توانسته ایم میزان ثبت قراردادها را در این سامانه به ۶۰۰ هزار نفر برسانیم.

او با بیان اینکه ثبت قراردادهای اجاره مسکن رشد ۴۰ درصدی داشته است گفت: ثبت قراردادهای خرید و فروش مسکن هم در این بخش قرار داده شده و امیدوارم به زودی شاهد رونمایی رسمی از بخش خرید و فروش مسکن در این سامانه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان با راه اندازی این سامانه مشاوران املاک برچیده نخواهند شد گفت: از بهمن ماه سال گذشته مشاوران املاک هم قراردادهای خود را در این سامانه ثبت کرده اند در نتیجه هیچ مشکلی در این بخش وجود ندارد و به زودی ما شاهد تقویت بیشتر و همچنین رونق و کاهش هزینه های اجاره مسکن خواهیم بود.

کد خبر: ۲۹۴٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha