۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
مذاکرات اپراتورهای پستی از شاخص‌ترین دستاوردهای نمایشگاه الکامپ بود
مدیرعامل شرکت تعاونی پست پیشگامان:

مذاکرات اپراتورهای پستی از شاخص‌ترین دستاوردهای نمایشگاه الکامپ بود

یزد- مدیرعامل شرکت تعاونی پست پیشگامان گفت: نمایشگاه الکامپ فرصتی برای شناساندن و توسعه‌ خدمات شرکت پارسی پست با توجه به زیرساخت فن‌آوری و دانش بنیان این مجموعه به سایر شرکت‌ها شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان؛‌ محمد کاظم کشورشاهی با بیان اینکه نمایشگاه الکامپ با شعار همه با هم برای اقتصاد دیجیتال و با حضور وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد، اظهار داشت: از شاخص‌ترین دستاوردهای این نمایشگاه مذاکره با شرکت‌های دارای زیرساخت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مستقر در نمایشگاه به منظور توسعه خدمات پارسی پست بود.

وی با اشاره به بازدید معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به همراه معاونین و مدیران ستادی و اجرائی شرکت پست افزود: همچنین توزیع مرسولات باجه معطله در سطح شهر تهران، توسعه هاب‌های توزیع در سطح شهر تهران از ظرفیت سایرفعالین این بخش، توزیع مرسولات سرویس سریع این شرکت ( قبول و توزیع در همان روز ) از دیگر دستاوردهای پارسی پست بود.

کشورشاهی ادامه داد: سایر شرکت‌های فعال در حوزه پستی و پست بین الملل، شرکت‌های ارائه دهنده فناوری در بخش لجستیک، تامین‌کنندگان ملزومات پستی، مدیران وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات، سازمان تنظیم مقررات، مدیران پارک فناوری فاوا، مدیران معاونت علمی و پارک پردیس، شرکت‌های حوزه فین تک، شرکت‌های فناور بخش‌هایی از زنجیره ارزش لجستیک و پست و... از غرفه پارسی پست بازدید و فرصت‌های مذاکرات آتی را مهیا نمودند.

شایان ذکر است؛ کارشناسان مجموعه نیز ضمن ارتباط‌گیری برای جذب نماینده، جذب همکاران تجاری، ارائه خدمات پارسی پست و بازرگام به مشتریان حقیقی و حقوقی به جمع آوری اطلاعاتی از سایر فعالین نمایشگاه در الکامپ پرداختند.

کد خبر: ۲۹۴٬۰۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha