۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
۳۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در بندر امیرآباد جذب شد
مدیرکل بندر امیرآباد:

۳۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در بندر امیرآباد جذب شد

بهشهر- موسی پور، مدیرکل بندر امیرآباد میزان سرمایه گذاری جذب شده بخش خصوصی طی فعالیت دولت سیزدهم را در این بندر بیش از ۳۵ هزار میلایرد ریال ذکر کرد.

محمدعلی موسی پور در گفت وگو با خبرنگار بازار میزان عملیات تخلیه و بارگیری را در دولت کنونی ۱۰ میلیون و ۶۸۹ هزارو ۳۱۴ تن ذکر کرد و گفت: این میزان نسبت به دولت قبل رشد داشته است.

وی میزان عملیات تخلیه و بارگیری را در دولت قبل ۱۰ میلیون و ۴۰۱۴ هزار تن ذکر کرد و گفت: حجم عملیات تخلیه و بارگیری در دولت کنونی ۲/۶ رشد داشته است.

وی میزان اشتغال زایی در سال گذشته را در بندر ۱۶۱ نفر ذکر کرد و گفت: این میزان در سال ۱۴۰۰ و۱۴۰۱ در مجموع ۳۲۷ نفر بوده است.

مدیر کل بندر امیرآباد توسعه شبکه نوری بندر به میزان ۲۵ درصد در راستای توسعه دولت الکترونیک و روانسازی فرایندهای گردش کالا را از دیگر دستاوردها ذکر کرد و گفت: میزان اعتبارات پروژه‌های سرمایه‌ای در دولت کنونی ۲۳۱ نسبت به دولت قبل رشد داشته است.

موسی پور یادآور شد از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ هشت هزار و ۵۸۲ میلیارد ریال اعتبارات وژه‌های سرمایه‌ای تخصیص داده شد که نسبت به سه هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال اعتبارات دولت قبل رشد داشته است.

مدیرکل بندر امیرآباد جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را ۳۵ هزار و ۲۵۱ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در این بخش نیز با رشد ۷۴۸ درصدی در مقایسه با عملکرد مشابه دولت قبل مواجه بودیم.

کد خبر: ۲۹۳٬۹۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha