۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
۱۸ هزار بنگاه معاملات املاک در مازندران ساماندهی شد
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

۱۸ هزار بنگاه معاملات املاک در مازندران ساماندهی شد

ساری- دیوسالار، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از ساماندهی ۱۸ هزار و ۵۰۰ بنگاه معاملات املاک در استان خبر داد.

علی دیوسالار در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به قانون ساماندهی املاک و اجاره بها در در دولت سیزدهم اظهار کرد: بر اساس قانون راه و شهرسازی به اجرای این طرح ورود پیدا کرده است.

وی با بیان این که بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ واحد بنگاه املاک در استان وجود دارد، گفت: با کمک دستگاه‌ های مختلف نسبت به رصد بنگاه‌های املاک در استان اقدام شده است.

وی رفع تصرف ۸۴ قطعه اراضی با ارزش ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال و مساحت ۲۹ هکتار را از جمله اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه املاک سرمایه‌ گذاری شد و هزار و ۱۶۵ فقره اسناد مالکیت دولتی تک برگ نیز صادر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از واگذاری سه هزار هکتار اراضی ملی در راستای ماده ۱۰ قانون جهش تولید خبر داد و گفت: هشت واحد سازمانی نیز تعیین تکلیف شد.

دیوسالار با بیان اینکه دستگاه شتاب نگار زلزله در برخی شهرهای استان نصب شد، گفت: در دوره فعالیت دولت سیزدهم ۱۰ دستگاه شتاب نگار زلزله در استان نصب شد و مابقی در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اظهار این که در دوره فعالیت دولت سیزدهم ۱۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه ساختمانی مصوب شده بود میزان اعتبارات تخصیص یافته را ۹۵ هزار میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: همچنین در حوزه راه هزار و ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده بود که ۹۴۵ میلیارد تومان تخصیص یافت.

کد خبر: ۲۹۳٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha