۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
با پرداخت دو هزار دلار تور ژاپن بخرید و گشت شهری روزانه رایگان داشته باشید!

با پرداخت دو هزار دلار تور ژاپن بخرید و گشت شهری روزانه رایگان داشته باشید!

تنها یکبار می‌توانید فرصتی مناسب و با هزینه‌ای بسیار کم، تجربه سفر به ژاپن و کشف شگفتی‌های آن داشته باشید.

به گزارش بازار، تنها یکبار می‌توانید فرصتی مناسب و با هزینه‌ای بسیار کم، تجربه سفر به ژاپن و کشف شگفتی‌های آن داشته باشید. با پرداخت تنها دو هزار دلار یک تور استثنایی را برای سفر به این کشور خریداری کرده و همراه با خرید این تور به‌صورت رایگان از گشت‌های شهری استفاده کنید. ژاپن کشوری آسیایی است که مسافران زیادی به دنبال بازدید از شگفتی‌های آن‌ هستند؛ اما به طور حتم می‌دانید که رزرو و خرید یک تور عالی می‌تواند هزینه‌های زیادی داشته باشد. شما می‌توانید با تور ژاپن لحظه آخر یک تور مناسب تنها با دو هزار دلار خریداری کرده و به این کشور سفر کنید. به کدام یک از شهرهای کشور ژاپن با دو هزار دلار می‌توان سفر کرد؟ برای سفر به این کشور نیاز به چه مدارکی است؟

فرصتی مناسب برای تجربه سفر به زمین زیبای ژاپن

ژاپن کشوری سرسبز، بکر و زیبا در قاره آسیا است که به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری بسیار زیاد و فوق‌العاده انتخابی ایده‌آل برای مسافران جهان‌گردی است. این کشور جاذبه‌های فوق‌العاده‌ای در هر شهری دارد که اگر بخواهید هر کدام از آن‌ها را در برنامه سفری خود قرار دهید هزینه‌های مربوط به سفرتان افزایش می‌یابد.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که جهان گردید، به طور حتم می‌دانید که سفر به کشورهای مختلف همراه با تورهای متنوع هزینه‌های متفاوتی دارند که می‌توانند به نسبت گران یا ارزان باشند. از طرفی خرید یک تور ایده‌آل آن هم به‌اندازه دو هزار دلار می‌تواند یک ایده بسیار خوب و مناسب برای هر فردی باشد. توری که هزینه‌های مربوط به هزینه‌های پرواز شما را نیز شامل می‌شود.

ژاپن علاوه بر این که دارای یک طبیعت بسیار زیبا و بکری بوده، کشوری مدرن، دارای تاریخی غنی است. پس سفر به این کشور می‌تواند یک تیر با ۳ نشان باشد؛ می‌توان علاوه بر گشت‌وگذار در طبیعت آن از دیگر جاذبه‌های آن نیز دیدن کنید. حال یک تور مناسب با قیمت پایین حتی تا دو هزار دلار نیز می‌تواند تمامی این مسائل و ویژگی‌ها را داشته باشد.

در تور ژاپن از کدام شهرها دیدن کنیم؟

یکی از موضوعات بسیار مهمی که تأثیر بسیار بالایی روی هزینه‌ی خرید یک تور دارد، تعداد شهرهایی است که در یک تور جهت بازدید قرار می‌گیرد. معمولاً در تورهای ارزان قیمت تعداد شهرهایی که برای بازدید مسافران و گردشگران قرار می‌گیرد بسیار کم‌تر است و می‌تواند شهرهایی باشد که جاذبه‌ها و مناطق دیدنی بسیار کمی برخوردار باشد.

در عوض شما می‌توانید برخی از تورها را به‌صورت تور گروهی نیز رزرو کرده و بیشتر شهرهای موردپسند از نظر گردشگران را در برنامه‌ی این تور ببینید. این دسته از تورها با داشتن برنامه‌ها از یک قیمت بسیار به‌صرفه‌تری برخوردارند و حتی به دو هزار دلار نیز می‌رسند. اما اگر می‌خواهید یک تور مناسب‌تر رزرو کنید باید بدانید کدام شهرها را باید در تور موردنظر شما خود قرار دهید و به چه علت این شهر در برنامه توری باید باشند. به‌عنوان‌مثال مهم‌ترین شهری که باید داخل تور ژاپن باشد، پایتخت بزرگ کشور چین یعنی توکیو است. پایتخت ژاپن، شهری مدرن است که در اطراف آن بناها و برج‌های بزرگ شهری به خوبی دیده می‌شوند.

از دیگر شهرهایی که مناسب برای گشت‌وگذار در کشور ژاپن است، پایتخت قدیمی آن یعنی کیوتو است. این شهر به عنوان مرکز فرهنگی این کشور به‌حساب می‌آید؛ چرا که جاذبه‌های گردشگری از جمله معابد و زیارتگاه‌های معروفی را در درون خود دارد. پس دومین شهری که در یک برنامه تور ژاپن گردی وجود دارد، شهر کیوتو است.

تورهای گردشگری که در برنامه‌های گشت‌وگذاری خود از شهرهای مختلف عنوان می‌کنند معمولاً شهرهای هاکونه، شیراکاوا و تاکایمارا را نیز در درون لیست خود قرار می‌دهند. این شهرها دارای جاذبه‌های طبیعی بسیار زیادی هستند که می‌تواند شامل روستاهای کوهستانی، چشمه‌های آب گرم و دریاچه‌های مختلفی می‌شوند که می‌تواند انتخاب گردشگران زیادی باشد. با این حساب تورهای ارزان قیمتی هستند که در برنامه‌های خود بازدید از شهرهای مختلفی را قرار می‌دهند که شما می‌توانید با یک بودجه کم و با گشت شهری روزانه به‌صورت رایگان این تورها را رزرو کرده و خریداری کنید.

چه مدارکی برای رزرو تورهای مختلف نیاز است؟

برای رزرو یک تور ارزان‌قیمت و یا هر تور دیگری نیاز است در ابتدا مدرک‌هایی را برای آژانس‌های مسافرتی ارائه داد. با ارائه این مدارک شما می‌توانید به سراغ خرید تور رفته و باتوجه‌به نوع تور و باتوجه‌به بودجه خود آن را رزرو و در نهایت خریداری کنید. این مدارک شامل موارد مختلفی اعم از موارد زیر می‌شود:

  • تکمیل فرم اطلاعات فردی

  • گذرنامه با حداقل ۷ ماه اعتبار

  • ۲ قطعه عکس سه در چهار

  • گردش حساب سه ماه گذشته به زبان انگلیسی

  • کپی ویزاهای قبلی

  • تمکن مالی به‌صورت دلار آمریکا

  • ضمانت‌نامه بازگشت از ۵۰۰ میلیون تومان

  • ترجمه شناسنامه با مهر دادگستری

قیمت یک تور ژاپن به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه تور ژاپن می‌تواند به عوامل مختلفی وابسته باشد. همان‌طور که در بالا نیز اشاره کردیم، تعداد شهرهایی که در یک تور گردشگری ارائه می‌شود می‌تواند از دو تا شش شهر متغیر باشد. البته دقت داشته باشید تورهایی نیز وجود دارند که با ارائه شهرهای متنوع هزینه نهایی رزرو آن نیز کم‌تر است. شما با رزرو تور ژاپن لحظه آخر می‌توانید با هزینه بسیار کم یک تور مناسب را رزرو کنید. در ادامه به مهم‌ترین عواملی که می‌تواند بر روی هزینه یک تور تأثیر بگذارد آمده است.

  • مدت زمان سفر

  • زمان سفر

  • نوسانات نرخ ارز

  • نوع اقامت

  • کیفیت نوع تور

  • هزینه مواد غذایی

  • تعداد شهرهای موجود در برنامه تور جهت بازدید

  • هزینه حمل‌ونقل و ترابری

قیمت یک تور ژاپن به چه عواملی بستگی دارد؟

مزایای خرید تور ژاپن لحظه آخر

خرید تور ژاپن لحظه آخر می‌تواند از مزایای مختلفی برخوردار باشد. به‌عنوان‌مثال یکی از مهم‌ترین مزیت خرید تور ژاپن لحظه آخر ارزان بودن آن است. شما می‌توانید حتی با داشتن دو هزار دلار یک تور بسیار عالی خریداری کرده که در این تور گشت شهری روزانه به‌صورت رایگان نیز داشته باشید. علاوه بر این شما با خرید این تور می‌توانید از شهرهای مختلفی بازید کنید که هر کدام از آن‌ها می‌تواند دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی باشد. از دیگر مزیت‌های خرید این تور می‌توان به کامل‌ترین گشت شهری اشاره کرد.

با پرداخت دو هزار دلار تور ژاپن بخرید

تورهای مختلفی برای سفر به کشور ژاپن وجود دارند که هر کدام از آن‌ها از نظر مسائل مختلفی با یکدیگر متفاوت هستند. اگر بودجه‌ی کمی در اختیار دارید و می‌خواهید به کشور سرسبز چین سفر کنید نگران نباشید. شاید برایتان غیر باور باشد که آیا می‌توان با پرداخت دو هزار دلار تور ژاپن خرید و گشت شهری روزانه رایگان داشته باشیم؟! تعجب نکنید. بله می‌توان با بودجه بسیار کم یک تور مناسب را رزرو و خریداری کرده و به این کشور بزرگ سفر کرد.

کد خبر: ۲۹۳٬۹۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha