۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
تحقق ۹۰ درصدی تعهد سه ساله نهضت ملی مسکن در گلستان
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان: 

تحقق ۹۰ درصدی تعهد سه ساله نهضت ملی مسکن در گلستان

گرگان- مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از تحقق ۹۰ درصدی تعهد سه ساله اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان، سید محمد حسینی اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاهای استان در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: در حال حاضر بیش از ۶۳ هزار واحد مسکونی در هشت قالب خودمالک حمایتی نوسازی ،مردمی مسکن اقشار و ... در استان گلستان در حال ساخت است که تاکنون ۱۴ هزار واحد تکمیل شده حدود ۱۰ هزار واحد به مرحله افتتاح رسیده و چهار هزار واحد آماده تحویل است.

وی گفت: با توجه به وجود اراضی با ارزش و درجه دار در گلستان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن با موانع بزرگی روبرو شدیم که با همراهی و اهتمام استاندار و دستگاههای ذیربط اقدامات بزرگی در حوزه مسکن گلستان رخ داده است.

حسینی افزود: با وجود موانع موجود تا کنون بیش از ۴۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان تامین شده و درصدد تولید مسکن در قالب شهرکهای مسکونی هستیم.

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان گفت: تعهد ما طی سه سال ساخت حدود ۷۹ هزار واحد مسکونی بوده که از آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان کنون بیش از ۹۰ درصد تعهدات راه و شهرسازی گلستان در بخش مسکن اجرایی شده است.

کد خبر: ۲۹۳٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha