۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹
ثبت رکورد ۳۲ ساله ریزش ارزش ین ژاپن در برابر یورو!
تحلیل بازار فارکس؛

ثبت رکورد ۳۲ ساله ریزش ارزش ین ژاپن در برابر یورو!

با ادامه ریزش ارزش ین ژاپن در بازار فارکس، نرخ برابری یورو در برابر ارز ملی ژاپن به بالاترین حد خود طی ۳۲ سال اخیر رسید.

به گزارش خبرنگار بازار؛ با ادامه ریزش ارزش ین ژاپن در بازار فارکس، نرخ برابری یورو در برابر ارز ملی ژاپن به بالاترین حد خود طی ۳۲ سال اخیر رسید.

بر اساس این گزارش، در جریان معاملات بازار فارکس در صبح روز چهارشنبه، نرخ برابری جفت ارز یورو به ین برای ششمین روز متوالی با رشد مواجه شده و با بالاترین حد خود طی ۳۲ سال گذشته رسید. به گفته کارشناسان بازار فارکس، یورو دستکم تا پایان سال جاری میلادی به روند افزایش نرخ برابری خود در برابر ین ادامه خواهد داد.

در جریان معاملات صبح روز چهارشنبه، نرخ جفت ارز یورو به ین با ۰.۱۵ درصد افزایش به ۱۷۳.۶۹ رسید که از سال ۱۹۹۲ یعنی دوران شکل گیری رکود اقتصادی در ژاپن تاکنون بی سابقه بوده است. این در حالیست که ارزش یورو در برابر ین ژاپن، روز گذشته نیز با ۰.۱ درصد افزایش روبرو شده بود.

به نوشته وب سایت تحلیلی ایکونامیز، با از دست رفتن ادامه دار قدرت ین ژاپن در برابر سایر ارزهای سبد بازار فارکس، میزان فشار فروش ارز ملی ژاپن در میان سرمایه گذاران افزایش یافته و همین موضوع منجر به ریزش بیشتر ارزش ین در برابر اکثر ارزهای اصلی بازار از جمله یورو شده است.

کد خبر: ۲۹۳٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha