۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
اجرای چهار طرح آب‌وفاضلاب در مسکن‌های ملی زنجان
مدیرعامل شرکت آبفای زنجان اعلام کرد؛

اجرای چهار طرح آب‌وفاضلاب در مسکن‌های ملی زنجان

زنجان- مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب زنجان گفت: چهار طرح آبرسانی و جمع‌آوری فاضلاب در پروژه‌های مسکن‌های ملی شهر زنجان اجرا می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از شرکت آب و فاضلاب زنجان، علی‌محمد نادرخانی گفت: چهار طرح آبرسانی و جمع‌آوری فاضلاب در پروژه‌های مساکن ملی شهر زنجان اجرا می‌شود و این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۴۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی جهت تأمین زیرساخت‌های آبرسانی و جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب اجرا می‌شوند.

وی اظهار کرد: اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در مساکن ملی غرب زنجان (کوی زیتون) به طول ۱۸ کیلومتر و با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۳۰ هزار نفر جمعیت از جمله این طرح‌ها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان بیان کرد: احداث خط انتقال فاضلاب شرق زنجان به طول سه کیلومتر و با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریالی نیز از دیگر طرح‌های شرکت آبفا برای مساکن ملی در شهر زنجان است و این طرح مناطق زنگان شهر، فرهنگیان و فازهای هفت و هشت گلشهر و بخش‌هایی از شهرک پونک را با جمعیتی افزون بر ۴۸ هزار نفر تحت پوشش قرار می‌دهد.

نادرخانی یادآور شد: اجرای شبکه توزیع آبرسانی در مساکن ملی کوی زیتون به طول ۱۸ کیلومتر و با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال نیز اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تامین آب شهرک زنگان شهر، دو باب مخزن به حجم ۳۰ هزار مترمکعب به همراه خطوط انتقال مربوطه احداث شده است که یک باب مخزن تکمیل و یک باب مخزن دیگر در دست اجرا قرار دارد.

کد خبر: ۲۹۳٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha