۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶
معرفی و ارائه سرویس‌های VoLTE و ViLTE در الکامپ ۱۴۰۳

معرفی و ارائه سرویس‌های VoLTE و ViLTE در الکامپ ۱۴۰۳

همراه اول با حضور در الکامپ ۱۴۰۳، اقدام به معرفی و ارائه سرویس‌های تماس صوتی و تصویری مبتنی بر نسل‌های نوین ارتباطی کرد.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، گروه همراه اول با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، اقدام به ارائه آخرین دستاوردهای فناورانه و محصولات و سرویس های دیجیتال کرده است.

معرفی و ارائه VoLTE و ViLTE از جمله سرویس های فناورانه ای است که امکان برقراری مکالمه با کیفیت HD و برقراری تماس تصویری بر بستر شبکه نسل چهارم را فراهم می کند، که در سالن اختصاصی همراه اول (سالن ۳۵) به نمایش گذاشته شده است.

مشترکان با فعالسازی رایگان سرویس VoLTE امکان استفاده همزمان از اینترنت در حین برقراری مکالمه با کیفیت HD را بدون پرداخت هیچگونه هزینه مازادی خواهند داشت.

سرویس ViLTE نیز امکان برقراری تماس تصویری بر بستر شبکه نسل چهارم را به مشترکان همراه اول می دهد.

مشترکان همراه اول می توانند با استفاده از این سرویس، بدون استفاده از هیچ اپلیکیشن یا برنامه واسطی با یکدیگر تماس تصویری برقرار کنند.

مشترکان با احتساب قرار داشتن طرفین تماس در شبکه ۴G، یوسیم بودن سیمکارت طرفین تماس، فعال بودن این سرویس برای طرفین تماس و پشتیبانی کردن گوشی طرفین تماس از سرویس مذکور می توانند از سرویس ViLTE استفاده کنند.

کد خبر: ۲۹۳٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha