۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
کمبود نقدینگی تولید کنندگان را به مرز فروپاشی می رساند| سیاست های انقباضی کاهش یابد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

کمبود نقدینگی تولید کنندگان را به مرز فروپاشی می رساند| سیاست های انقباضی کاهش یابد

گرگان- قاسمی، مدیر عامل شرکت کیوان صنعت گلستان گفت: کاهش نقدینگی مشتریان و متقاضیان منجر به خرید اقساطی شده که به تدریج نقدینگی شرکت ها را کاهش داده و رو به فروپاشی می برد.

حامد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: شرکت کیوان صنعت دارای مراحل اجرای تأسیسات ساختمانی است و ما مجری طرح ها و خدمات تأسیساتی صنعتی و ساختمانی هستیم.

مدیر عامل شرکت کیوان صنعت گلستان افزود: کار ما نصب، سرویس و نگه داشت موتورخانه، نصب دیگ های بخار، دیگ های آب گرم و خدمات فنی و نگهداری است.

وی گفت: همچنین فروش کلیه تجهیزات صنعتی اعم از فشار شکن، پرشر سوئیچ، شیرآلات صنعتی، لوازم تهویه مطبوع و همچنین الکتروموتور، پمپ و گیربکس بخشی از فعالیت کیوان صنعت است.

وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه به ما این اجازه را می دهد که شرکت و محصولات را به مراجعه کننده ها معرفی و نیازهای مشتریان را براورده کنیم. در واقع نمایشگاه ها یک مکان پویا برای مصرف کننده و ارائه دهنده خدمات فراهم می کند.

قاسمی افزود: نوسانات نرخ ارز و اثر آن بر روی قیمت کالاها سبب متضرر شدن مشتری ها شده و آنها نمی توانند پروژه خود را به موقع بهره برداری کنند بنابراین این وضعیت کل مجموعه را دچار چالش می کند که فروش را نیز کاهش می دهد.

وی بیان کرد: کاهش نقدینگی مشتریان و متقاضیان منجر به خرید اقساطی شده که به تدریج نقدینگی شرکت ها را کاهش داده و رو به فروپاشی می برد که در نهایت شرکت ها را تضعیف کرده و آنها را از مسیر اصلی خود خارج می کند.

قاسمی گفت: در مواجه با چالش های تأمین نقدینگی سعی کردیم بخش خدمات رسانی شرکت را تقویت کنیم و همچنین برای حل بخشی از مشکلات وام دریافت کرده ایم.

کد خبر: ۲۹۳٬۷۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha