۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
آغاز فرآیند واگذاری زمین به۳ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط در زنجان
معاون عمرانی استاندار زنجان خبر داد؛

آغاز فرآیند واگذاری زمین به۳ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط در زنجان

زنجان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان از آغاز فرآیند واگذاری زمین به سه هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در اراضی موسوم به ۱۱۶ هکتاری (ثمین ۳) خبر داد.

به گزارش بازار، سیدمحمد شعاعی از آغاز فرآیند واگذاری زمین به سه هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در اراضی موسوم به ۱۱۶ هکتاری (ثمین ۳) خبر داد و گفت: همه مراحل و مصوبات این واگذاری طی شده است و از هفته آینده آماده سازی زمین‌ها شروع می‌شود.

وی ابراز کرد: قطعات برای دو نفر است و قرار شد کارهای تعیین گروه‌های ساخت و تعیین متقاضیان از امروز آغاز شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: گروه‌ها تا دو هفته توسط خود متقاضیان یا در صورت موفق نشدن خود متقاضی به تعیین گروه توسط قرعه‌کشی تعیین شوند.

شعاعی تاکید کرد: با توجه به اینکه مصوبات واگذاری اراضی ۱۱۶ هکتاری در استان در شورای مسکن، کارگروه امور زیربنایی و شورای برنامه‌ریزی طی شده است، جزئیات واگذاری بررسی شد.

وی افزود: فرآیند آماده‌سازی از هفته بعد با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود و سه هزار نفر از متقاضیان واحد شرایط متقاضیان مسکن ملی در اراضی ۱۱۶ هکتاری جانمایی می‌شوند و فرآیند واگذاری زمین به آنها آغاز می‌شود و بخشی از متقاضیان واجد شرایط برای فرآیند واگذاری زمین در این مکان جانمایی می‌شوند.

کد خبر: ۲۹۳٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha