۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
۱.۸ میلیارد لیتر سوخت از در منطقه شمالشرق انتقال داده شد
معاون خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق:

۱.۸ میلیارد لیتر سوخت از در منطقه شمالشرق انتقال داده شد

شاهرود- معاون خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق از انتقال بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌ نفتی در بهار امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین ابراهیمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی شرکت خطوط لوله و مخابرات شمالشرق در شاهرود بیان کرد: در سه ماهه اول امسال بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در حوزه عملکردی این منطقه توسط خطوط لوله انتقال یافته است.

وی با بیان اینکه ۵۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر این فرآورده‌ها مربوط به بنزین معمولی و بیش از هشت میلیون لیتر آن بنزین پاک(یورو۴) است، تاکید کرد: ۸۸میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید نیز در این بازه منتقل شد.

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با بیان اینکه سهم نفت گاز (گازوئیل) پاک(یورو۴) از کل فرآورده‌های انتقال یافته در بهار امسال حدود ۷۵۱میلیون لیتر و نفت گاز معمولی ۴۰۱میلیون لیتر است، ادامه داد: تقریبا ۱۰میلیون لیتر نفت جت هم در همین بازه زمانی توسط شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق انتقال یافته است.

ابراهیمی با اشاره به اهمیت سوخت رسانی به نیروگاه‌های موجود در حوزه استحفاظی عملکرد این منطقه؛ خاطر نشان کرد: در سه ماهه اول امسال بیش از ۷۰ میلیون لیتر نفت گاز در سه نیروگاه حوزه عملکرد این منطقه رسید داشته‌ایم که سهم نیروگاه خیام نیشابور حدود ۴۰میلیون لیتر، نیروگاه شهید باکری سمنان بیش از ۱۶.۵میلیون لیتر و نیروگاه شهید بسطامی شاهرود تقریبا ۱۳.۵میلیون لیتراست.

شایان ذکر است: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با حدود یک هزار کیلومتر خط لوله وظیفه سوخت رسانی به پنج استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، بخش از گلستان و سمنان را عهده‌دار است.

کد خبر: ۲۹۳٬۴۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha