۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
سرمایه گذاری ۷۵ هزار میلیارد ریالی برای احیای واحدهای صنعتی راکد در زنجان
مدیرکل صمت زنجان اعلام کرد؛

سرمایه گذاری ۷۵ هزار میلیارد ریالی برای احیای واحدهای صنعتی راکد در زنجان

زنجان- مدیرکل صمت استان زنجان گفت: سال گذشته ۷۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری برای احیای صنایع راکد در زنجان انجام شد.

به گزارش بازار و به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، مجید گلشنی فرد بااشاره به اینکه استان زنجان در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی در سال گذشته عملکرد موفقی داشت، گفت: در مدت مذکور شاهد سرمایه گذاری ۶۰ میلیون دلاری در استان بودیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته با جذب ۱۹ همت سرمایه گذاری، هدفگذاری ۱۰.۹ درصدی رشد بخش صنعتی استان محقق شد، افزود: توسعه و توازن اقتصادی در استان، گسترش صنایع کم آب‌بر، توسعه صنایع مادر و ایجاد زنجیره تأمین و تولید از اولویت‌های توسعه صنعتی در زنجان است و جذب سرمایه گذاری‌ها با در نظر گرفتن این اولویت‌ها دنبال می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: علاوه بر دغدغه افزایش سرمایه گذاری، تنوع در سرمایه گذاری‌ها نیز برای ما مهم است و این موضوع هم مورد توجه قرار دارد.

گلشنی فرد افزود: بر اساس سند توسعه صنعتی استان زنجان امسال هم برای بخش صنعت رشد ۱۰ درصدی هدفگذاری شد و برای این منظور جذب ۱۴۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: استان زنجان بیش از هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد و در حال حاضر ۴۸ هزار و ۵۰۰ نفر در واحدهای صنعتی استان مشغول به کار هستند.

کد خبر: ۲۹۳٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha