۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
ورود به بازار عمان از اهداف خوشه مبل عطاآباد است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ورود به بازار عمان از اهداف خوشه مبل عطاآباد است

گرگان- عادلی، مدیر دفتر توسعه مبلمان خوشه عطا آباد گلستان گفت: یکی از اهداف خوشه ورود به بازار عمان و سایر کشورهای هدف است که از این طریق برای توسعه بازار مبلمان گلستان اقدام می کنیم.

زلیخا عادلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از راه های معرفی و عرضه محصولات مختلف نمایشگاه ها هستند که اگر از طرف تولیدکنندگان مورد استقبال قرار نگیرد، معرفی محصولات، تولیدات و توانمندی های استان به خوبی انجام نمی شود.

ویمدیر دفتر توسعه مبلمان خوشه عطا آباد با بیان اینکه چشم انداز خوشه مبل عطا آباد صادرات است، افزود: هر صنعتی اگر بخواهد روند رشد خود را طی کند باید مراحل تولید، فروش و بازاریابی و توسعه بازار را طی کند که یکی از موضوعات توسعه بازار بحث صادرات محصول است، خوشه مبل عطا آباد به این مساله پرداخته و به کشورهایی مانند عراق، ترکمنستان، قزاقستان صادرات انجام می دهد.

مدیر دفتر توسعه مبلمان خوشه عطا آباد گلستان در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در خوشه مبلمان عطاآباد توضیح داد: به منظور توسعه بازار مبلمان و افزایش صادرات در کشور تاجیکستان افرادی را مستقر کرده که به عرضه انواع نمونه کار، مواد اولیه تولیدی می پردازند و همچنین اقدام به ایجاد واحد تولیدی در تاجیکستان برای تولید و عرضه مبلمان در آن کشور کردیم.

عادلی تصریح کرد: یکی از اهداف خوشه ورود به بازار عمان و کشورهای هدف دیگر است که از این طریق برای توسعه بازار مبلمان که یکی از صنایع اشتغال زا در گلستان است، اقدام می کنیم.

کد خبر: ۲۹۳٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha