۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
جشنواره فروش کولر گازی در کرج با نازلترین قیمت ۱۴۰۳

جشنواره فروش کولر گازی در کرج با نازلترین قیمت ۱۴۰۳

با گرم شدن هوا بزار فروش کولر گازی در کرج به اوج خود میرسد.

به گزارش بازار، با گرم شدن هوا بزار فروش کولر گازی در کرج به اوج خود میرسد و متقاضیان برای خرید به فروشگاهها مراجعه میکنند، اما امسال فروشگاه تشکری با راه اندازی جشنواره فروش کولر گازی در کرج و استان البرز این امکان را فراهم کرده است که با بازلترین قیمت دستگاه اورجینال و با کیفیت خریداری کنید.

جشنواره فروش اسپلیت در کرج

در زمان خرید کولر گازی و اسپلیت حتما با برندهای مختلف ایرانی و خارجی مواجه میشوید که اختلاف قیمت های زیادی نیز ممکن است داشته باشند که شما را گیج میکند. اما خبر خوش این است که شما میتوانید از مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان کرج اسپلیت بهره بگیرید که به شما کمک میکنند بهترین کولر گازی مناسب با محیط و کاربری خود را انتخاب کنید.

مهمترین برندها کولرگازی

از جمله معروفترین و بهترین برندهای کولر گازی موجود در بازار میتوان به برندهایی مانند: جی پلاس، هایسنس، یونیوا، تراست، گری، ایران رادیاتور، کریر، سام، زانتی و جنرال گلد اشاره کرد. هر یک از این دستگاهها توسط کارخانه های مختلف و با کیفیت و ویژگی های متفاوتی تولید و عرضه میشود. اینکه بتوانید از بین این تعدد برند، یک کولرگازی خوب و مناسب را خریداری کنید نیاز به مشاوره تخصصی با کارشناسان فروش با تجربه دارد.

دلایل اختلاف قیمت کولرگازی در کرج چیست؟

از جمله مهمترین عواملی که بر قیمت کولر گازی در کرج تاثیر میگذارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ظرفیت کولر گازی: عموما کولر گازی از ظرفیت ۹ هزار، ۱۲ هزار، ۱۸ هزار، ۲۴ هزار و ۳۶ هزار تولید و عرضه میشود. البته کولرگازی های ایستاده با ظرفیتهای ۶۰ و ۱۰۰ هزار نیز وجود دارد که هر چه ظرفیت دستگاه بالاتر رود توان سرمایشی آن افزایش یافته و به طبق قیمت آن نیز بالاتر میرود.
  2. نوع موتور: اینکه در ساخت اسپلیت از موتور روتاری یا پیستونی استفاده شده باشد در قیمت نهایی تاثیر گذار است.
  3. گاز مصرفی: نوع گاز داخل دستگاه یا R۴۱۰ است یا R۲۲ و عموما دستگاههای با گاز R۴۱۰ قیمت بالاتری دارند.
  4. گارانتی دار یا بدون گارانتی: دستگاهی که گارانتی دارد و خدمات پس از فروش به مشتری ارائه میکند قاعدتا قیمت بالاتری نیز دارد.
  5. اورجینال یا فیک بودن: متاسفانه در بازار کولر گازی دستگاه های فیک و تقلبی بسیاری وجود دارد و طبعا دستگاه فیک قیمت پایین تری نیز دارد.

توصیه میکنیم در زمان خرید کولرگازی در کرج حتما از مشاوره کارشناس حرفه ای بهره مند شوید. برای دریافت مشاوره همین الان فروشگاه کولر گازی تشکری در کرج به شماره ۰۲۶۳۲۲۲۴۳۳۴ تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

خرید کولر گازی در کرج

در فروشگاه تخصصی کرج اسپلیت میتوانید انواع کوگازی از برندهای مختلف در ظرفیت های متفاوت را براحتی خریداری کنید. مهم ترین ویژگی های ما برای فروش کولر گازی در کرج عبارتند از:

  • امکان خرید حضوری و یا آنلاین
  • دارای تنوع محصول زیاد متناسب با نیاز و بودجه مشتری
  • وجود ظرفیت های متفاوت برای پوشش متراژهای مختلف
  • پرداخت بصورت نقد و اقساط
  • فروش بصورت تک و عمده
  • مشاوره رایگان برای انتخاب ظرفیت و برند کولرگازی

نمایندگی فروش کولر گازی در کرج

مرکز پخش و خرید کولر گازی در کرج آماده همکاری با شرکت ها، سازمان ها و همشهریان عزیز در کرج می باشد. برای خرید و استعلام قیمت اسپلیت در کرج کافی است همین الان با ما تماس بگیرید.

آدرس سایت: https://karajsplit.com/

شماره تلفن: ۰۲۶۳۲۲۲۴۳۳۴

آدرس: کرج، خیابان بهشتی روبروی کلانتری ۱۱، خیابان سردار حنیفه(شهربانی)، روبروی آزمایشگاه نور، فروشگاه کولرگازی. داکت اسپلیت پکیج و رادیاتور

کد خبر: ۲۹۳٬۳۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha