۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹
گزارش‌دهندگان ماینر پاداش می‌گیرند| کشف و ضبط ۱۶۹ ماینر از ابتدای سال در اهواز

گزارش‌دهندگان ماینر پاداش می‌گیرند| کشف و ضبط ۱۶۹ ماینر از ابتدای سال در اهواز

مجری نظارت بر ساماندهی استخراج رمز دارایی‌های توانیر گفت: امسال توانیر با تغییر در رویکرد اجرایی در عملیات شناسایی توسط شهروندان به دنبال ساماندهی این مزارع و کاهش مصارف غیر مجاز در این حوزه است.

به گزارش بازار، هادی سفیدمو در جلسه هم اندیشی تامین برق مستمر و پایدار و گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ که امروز ۹ تیرماه در شرکت توزیع برق اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه امروز با هدف کنترل بار مصرفی شبکه، جلوگیری از قطع برق و ارائه برق مستمر و پایدار برای شهروندان در این شرکت تشکیل شده و ما با برنامه‌ریزی که تاکنون انجام داده‌ایم و همچنین رصدهای همکاران از طریق میزان افزایش بار مصرفی خطوط و پست‌ها به دنبال شناسایی، کشف و ضبط مزارع استخراج رمز ارز غیرمجاز در سطح شبکه برق کلانشهر اهواز هستیم.

وی در خصوص پاداش‌های تعیین شده توسط توانیر برای کسانی که اقدام به ارائه گزارش از طریق سامانه سمات توانیر به آدرس http//:tavanir.org.ir کنند، افزود: شاید این فرضیه در ذهن شهروندان پیش بیاید که ممکن است در صورت ارائه گزارش اطلاعات ما فاش شود اما در این خصوص لازم است بیان کنیم، تمام اطلاعات ثبت شده از طریق این سامانه در اوج محرمانگی بوده و به صورت طبقه‌بندی شده نگهداری می‌شود.

سفیدمو ادامه داد: پس از انجام مراحل قانونی توسط پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضایی براساس جدول تعیین شده جدید با افزایش ضریب ۳ درصد، پاداش معرفی مراکز استخراج رمزارز برای آن‌ها لحاظ و به شماره حسابی که در سامانه ثبت کرده‌اند واریز خواهد شد.

در ادامه این جلسه محمد فراتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در خصوص مجموعه اقدامات انجام‌شده توسط عوامل اجرایی این شرکت اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون جلسات و نشست‌های متعددی با مسئولین و متولیان تاثیرگذار اعم از استاندار خوزستان، فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات، مسئولین دستگاه قضایی و پلیس امنیت اقتصادی صورت گرفته است.

وی افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی و تبلیغات رسانه‌ای و میدانی که مدنظر داریم بتوانیم در این حوزه به نتایج خوبی با در نظر گرفتن شرایط گرم آب هوایی و لزوم تامین برق برسیم.

فراتی گفت: از ابتدای سال تا پایان خردادماه ۱۶۹ دستگاه ماینر در اهواز کشف و ضبط شده‌اند. همچنین در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ تاکنون جمعا تعداد ۱۶۳۷ ماینر و سال ۱۴۰۱ تعداد ۲۹۳۳ دستگاه ماینر جمع شده است.

کد خبر: ۲۹۳٬۳۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha