۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
ایجاد ۱۱ کارگروه برای رفع موانع و مشکلات بخش تولید کشور

ایجاد ۱۱ کارگروه برای رفع موانع و مشکلات بخش تولید کشور

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: ۱۱ کارگروه در ۳۱ استان کشور برای رفع موانع و مشکلات بخش تولید و تامین منابع مالی تولیدکنندگان ایجاد شده است.

به گزارش بازار، محمدباقر آقاعلیخانی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در برنامه رادیو اقتصاد با بیان اینکه ستاد تسهیل رفع موانع کشور در ۳۱ استان کشور دبیرخانه دارد گفت: برای رفع این موارد و مشکلات واحدهای تولیدی اقدامات بسیار گسترده‌ای صورت گرفته به طوری که در مواردی که افراد به صورت موردی مراجعه می‌کردند مشکلات آنها در کارگروه‌ها بررسی شده و برای رفع آن مصوبه‌های مختلفی صادر می‌شد.

وی افزود: برای رفع مشکلات در سطح استان‌ها در ۱۱ کارگروه و کمیته بررسی و روسای کمیته‌ها اقدام به بررسی مشکلات و حل آنها شده است که در این بخش قوانین و مقررات مزاحم شناسایی و نسبت به رفع و لغو آن اقدام می‌شود.

او بیان کرد: تامین مالی برای رفع این موانع به عهده ستاد تسهیل قوانین و مقررات است که سال گذشته تبصره ۱۸ در همین ستاد مطرح شد و میزان تقاضا چندین برابر ورود کرده است و وزیر صمت و بانک مرکزی آن را امضا کرده اند و طرح‌ها بررسی شده و معاونت هماهنگی وزارت صمت در حال پیگیری است.

کد خبر: ۲۹۳٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha