۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در هرمزگان افتتاح شد
همزمان با سراسر کشور؛

۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در هرمزگان افتتاح شد

همزمان با سراسر کشور و با دستور ویدئوکنفرانسی سرپرست ریاست جمهوری، د۵۰۰ واحد مسکونی در هرمزگان با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استانی به بهره‌برداری رسید.

استاندار هرمزگان در حاشیه افتتاح این واحدهای مسکونی، اظهار کرد: از این تعداد واحد مسکونی افتتاح شده، ۳۲۰ واحد مسکونی در قالب مسکن مهر تبدیلی و ۱۰۰ واحد نیز در قالب مسکن خود مالک شهری بود که در شهر بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

مهدی دوستی، اجرای نهضت ملی مسکن را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: ۸۰ واحد مسکن نیز در محلات بافت فرسوده شهرهای بندرعباس، میناب، خمیر و بندرلنگه تحویل مردم شد.

وی بیان کرد: همچنین امروز علاوه بر بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن، ۳۰۰ قطعه زمین رایگان نیز به متقاضیان واجد شرایط در قالب طرح جوانی جمعیت و حمایت خانواده واگذار شد.

براساس این گزارش، تکلیف هرمزگان در نهضت ملی مسکن احداث ۶۶ هزار واحد مسکونی است که از این تعداد ۱۶ هزار واحد مربوط به واحدهای روستایی و ۵۰ هزار واحد نیز شهری است؛

تاکنون ۲۰ هزار و ۵۰۰ واحد در قالب پروژه‌های روستایی، شامل بازسازی و بهسازی مسکن محرومان و در حوزه شهری شامل نهضت ملی مسکن، بافت فرسوده ،خودمالک شهری، مسکن مهر تبدیلی و مسکن محرومان افتتاح شده است.

کد خبر: ۲۹۲٬۹۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha