۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
لزوم حمایت از بازار در نقطه عطف| شرط لازم برای احیا بورس شروع پر قدرت ابتدای هفته آینده است
یادداشت؛

لزوم حمایت از بازار در نقطه عطف| شرط لازم برای احیا بورس شروع پر قدرت ابتدای هفته آینده است

لازم است تمام مسئولین و کسانی که تصمیم‌گیر هستند در این نقطه عطف مهم، بازار را رها نکنند.

سمیه شوریابی؛ بازار: امروز نیز بازار با وضعیت مناسبی همراه بود به طوری که بیش از ۸۰ درصد معادل حدود ۵۰۰ نماد در محدوده مثبت معاملاتی قرار گرفتند و تعداد صف‌های خرید نیز به طرز چشمگیری افزایش یافت.

در آخرین روز کاری هفته با افزایش حدود ۲۰,۰۵۴ واحدی شاخص کل به اتمام رسید و در نهایت این نماگر در ارتفاع دو میلیون و ۸۵ هزار واحدی به کار خود پایان داد، در روزی که بازار سبز پوش و شاهد ورود نقدینگی بودیم حقیقی‌ها ۲۵۶ میلیارد تومان به بازار تزریق کردند.

موضوع با اهمیتی که مطرح است اینکه جریان خروج پول از چرخه‌ معاملات سهام بازار متوقف شده و رفته‌رفته شاهد جریان مثبت نقدینگی به بازار هستیم، همه‌چیز حاکی از آن است که بازار بورس در یک نقطه عطف مهم قرار دارد، این یک فرصت طلایی دیگر برای قرار گرفتن بازار در مسیر صحیح خود است.

وضعیت شاخص کل بورس به گونه‌ای که در صورت فراهم شدن شرایط، می تواند در هفته آینده به طور کامل‌ از روند نزولی خارج شده و وارد یک چرخه صعودی پرقدرت شود.

به نظر بازگشت دامنه نوسان سهام به حالت عادی از روز شنبه پیش‌رو، یک فرصت بی‌نظیر برای حمایت از بازار و سهامداران آن است.

امیدواریم تمام مسئولین و کسانی که تصمیم‌گیر هستند در این نقطه عطف مهم بازار را رها نکنند و فقط کافی است دو روز ابتدایی هفته آینده با تمام توان از بازار حمایت کنند تا شرایط به گونه‌ای پیش رود که در نهایت به نفع سهامداران خرد بازار باشد. علاوه بر این روزهای اخر عمر دولت سیزدهم نیز حداقل بورس باید کارنامه ای مثبتاز خود بر جای بگذارد و درج این اعداد و شاخص ها زیبنده دولت سیزدهم نیست.

کد خبر: ۲۹۲٬۹۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha