۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
برای دولت چهاردهم مسیر مذاکرات برای رفع تحریم‌ها درست و هموار است
در حاشیه جلسه هیات دولت عنوان شد؛

برای دولت چهاردهم مسیر مذاکرات برای رفع تحریم‌ها درست و هموار است

باقری، سرپرست وزارت‌ امور خارجه گفت: مسیر مذاکرات به طور جدی در دولت شهید رئیسی دنبال شد وامروزه همه شاهد هستند ایران یک مسیر درست و منطقی را در عرصه مذاکرات دنبال کرده است.

به گزارش بازار، علی باقری کنی امروز چهارشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۳ در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: روز دوشنبه گذشته نشست مجمع گفت‌وگوهای همکاری آسیا در تهران برگزار شد.

وی افزود: در اجلاس تهران ۴۵ هیات، ۹ دبیرکل منطقه و بین المللی، ۱۸ وزیر خارجه و نیز قائم مقام‌ها و معاون وزیر خارجه حضور داشتند.

وی افزود: این نشست نشان دهنده اقتدار و استحکام نظام و ثبات سیاسی در کشور است که در چنین شرایطی تهران میزبان این چنین نشست بین المللی است.

وی تصریح کرد: نشست های دورن آسایی اهمیت دارد چون این سیاست مورد تاکید شهید رئیسی بود و یکی از محورهای شهید امیرعبداللهیان، محوریت یافتن کشورهای آسیا بود. از این جهت این نشست اهمیت زیادی داشت بیانیه نهایی این نشست بر موضوعات سیاسی و بین المللی مهم از جمله غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین و لزوم کمک رسانی به این مردم تاکید داشت. ملاقات‌هایی با وزرای خارجه یا نمایندگان دیگر کشورها انجام و مسائل دوجانبه دنبال شد.

باقری تصریح کرد: مسیر مذاکرات به طور جدی در دولت شهید رئیسی دنبال شد و امروزه همه شاهد هستند ایران یک مسیر درست و منطقی را در عرصه مذاکرات دنبال کرده است.

وی گفت: برای دولت چهاردهم مسیر مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و تثبیت حقوق هسته‌ای مسیر درست و همواری است و می توان برای استیفای حقوق ملت ایران پیش رفت.

کد خبر: ۲۹۲٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha