۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
فراخوان جذب ایده ‌رویداد «توسعه نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم»
رییس اداره ارتباطات راه و شهرسازی خوزستان خبر داد

فراخوان جذب ایده ‌رویداد «توسعه نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم»

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از انتشار فراخوان جذب ایده «رویداد توسعه نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم» خبر داد.

به گزارش بازار،‌ امید زمانی با بیان اینکه فراخوان جذب ایده «رویداد توسعه نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم» انجام می‌شود، اظهار کرد: این رویداد توسط مرکز مقاومت بسیج وزارتخانه برای جذب ایده‌های مردمی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی فراخوان جذب ایده این رویداد را منتشر و از علاقه‌مندان برای مشارکت در این رویداد در راستای تحقق شعار سال دعوت به همکاری می‌کند.

زمانی اظهار کرد: بر اساس این فراخوان علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند طرح‌ها، ابتکارات و ایده‌های خود را با در نظر گرفتن تمام عوامل بومی، زیست‌محیطی و فرهنگی در محورهای کیفی‌سازی (ارتقاء کیفیت ساخت و ساز، بازسازی و نوسازی مسکن و لحاظ نمودن سبک زندگی)، سریع‌سازی (تولید انبوه مسکن، فناوری‌های نوین و تکنولوژی‌های ساخت) و محور مردمی‌سازی (روش‌های ساخت بومی، استفاده از مصالح محلی و ساخت و ساز مشارکتی) با ذکر کامل مشخصات حداکثر تا ۱۵ تیرماه به دبیرخانه بسیج وزارت راه و شهرسازی به نشانی Basij@mrud.ir ارسال کنند.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان مراجعه کنند.

کد خبر: ۲۹۲٬۸۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha