۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸
ساخت هشت هزار و ۵۴۴ واحد نهضت ملی مسکن در کرمان آغاز شد
باحضور وزیر کشور؛

ساخت هشت هزار و ۵۴۴ واحد نهضت ملی مسکن در کرمان آغاز شد

عملیات اجرایی ساخت هشت هزار و ۵۴۴ واحد از طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان و بهره‌برداری از ۲۶ کیلومتر جاده‌های این استان امروز (دوشنبه) با حضور وزیر کشور، استاندار کرمان و مسئولان استانی آغاز شد.

به گزارش بازار، طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان شامل چهار هزار و ۴۰۸ واحد شهرک ۵۷ هکتاری رضوان(کوهسار) و چهار هزار و ۱۳۶ واحد شهرک ۱۰۸ هکتاری شهید همت بود که عملیات اجرایی آن با حضور مسئولان آغاز شد.

آماده‌سازی زمین‌های شهرک کوهسار کرمان با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال با ۱۶۷ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۱۴۴ هزار هکتار خاکریزی و ۲۲ هزار متر طول جدول‌گذاری انجام می‌شود که این پروژه در گام نخست با آورده مردم و پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی برای هر خانه ساخته خواهد شد.

همچنین ۲۶ کیلومتر از باند دوم جاده های استان کرمان با اعتبار سه هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال به صورت متمرکز از شهرک کوهسار کرمان با حضور وزیر کشور و سایر مسئولان افتتاح شد.

این پروژه شامل باند دوم کنارگذر غربی شهر کرمان به طول ۱۵ کیلومتر با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال، باند دوم جاده بم - جیرفت به طول هفت کیلومتر و اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و باند دوم بم - زاهدان به طول چهار کیلومتر و اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال است.

کد خبر: ۲۹۲٬۷۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha